robiwan Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei. Jeg er på jakt etter et touch-program til en som er litt opp i årene og har aldri brukt PC før. Så brukervennlighet og språk på morsmålet(les:Norsk) er det høyt prioritert. Og hvis programmet da også er gratis, ja da trur jeg nesten vi er i mål. Hvis jeg får lurt han til å bruke det da... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) DrillPro Touch: http://griegmultimedia.no/?dokument=2003-07-08.12:00:44.txt desverre, ikke gratis Endret 10. oktober 2005 av gaggen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) http://www.aschehoug.no/alfa/ressurser/6.1.html Gud så lei jeg er av det programmet etter 8 halve økonomitimer. Jeg vil mye heller spille 'Playing with fire'. Endret 10. oktober 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 BUMP! Jeg har fått i oppgave å få tak i et en norsk variant av et touch program for lillesøsteren min. De eneste gratisvariantene jeg finner er engelske eller dos-baserte, og fungerer ikke i W7. Om det kun finnes betal-versjoner på norsk som fungerer i Windows 7 er det greit nokk, men jeg hadde satt stor pris på å få en tilbakemelding. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kan varmt anbefale WinTouch Office. Gjorde underverker for min nåværende skrivemetode. Nå skal det sies at det er vel nærmere 7-8 år siden jeg sist brukte det, men det ser ut som om de har beholdt samme oppsett og filosofi. Ser også at de nå tilbyr deg å prøve programmet før man ev. kjøper det, både online og lokalt. Hvis du skulle velge å kjøpe det (via nedlastning), koster det deg 250 kr. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det er helt akseptabel pris. Jeg brukte selv en gratisversjon når jeg lærte touch i en alder av 8-9 år rundt 1996-1997 Jeg får laste ned demo og se at det virker på W7. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå