Howard Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Silverstone kan mer enn å produsere HTPC-kabinetter. Møt deres nyeste strømforsyning, ST60F. Les mer Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Er ikke den der litt vel lang til å følge ATX standaren? Isåfall burde det kanskje nevnes i artikkelen...? Lenke til kommentar
maximus Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Den der kan vise seg å bli en skikkelig killer. Fine specs kontra pris. Lenke til kommentar
StigK Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hva er maks belastning på 12V+ da? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvorfor i alle dager vil man ha 4 12V rails? Må da være enormt vanskelig å få dratt ut maks last da i forhold til om man hadde en 12V linje på 55A i stedet for de fire denne har? Slik det er nå rissikerer man vel å overbelaste en av dem mens de andre ikke gjør noe som helst? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Er 3kg mye for en psu å veie ? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har storebroren til denne PSUen, veldig bra PSUer men de bråker som fly, hvertfall 650watten deres Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Men det var en deilig utseende strømforsyning. Jeg er også litt fornøyd med at det blir flere modulære strømforsyninger, så kan man rydde opp i kabelrotet etterhvert som man setter inn nye og frekke former for HW Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ja, ganske bra spec på den der, 4 x12v rails og, det er jo fint. Bra pris perytelse og. Må vurderes! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ja, ganske bra spec på den der, 4 x12v rails og, det er jo fint.Bra pris perytelse og. Må vurderes! Lurer egentlig på hvorfor det er så fint Lenke til kommentar
xB^ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har selv to stykk Tagan med separate 12v rails, pleier altid bare switche de over til en samlet.. fordi har så mange disker i filserverne, at det blir j o samma faen .. går fra powersplittere alikavel Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Tar jeg feil hvis jeg kommer frem til at den strømforsyningen faktisk yter nesten 900W på max load? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvorfor i alle dager vil man ha 4 12V rails? Må da være enormt vanskelig å få dratt ut maks last da i forhold til om man hadde en 12V linje på 55A i stedet for de fire denne har? Slik det er nå rissikerer man vel å overbelaste en av dem mens de andre ikke gjør noe som helst? Jeg trodde alle 12v-linjene kom fra samme transformator-enhet uansett? Og at grunnen til at man har 2*12V rails er at ledningen bare tåler 20A. Uansett går det jo av en "felles konto" det er jo ofte en maks grense for hvor mye man kan trekke fra alle 12v tilsammen, som er mindre enn summen av det hver enkelt rail klarer. AtW Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Hvorfor i alle dager vil man ha 4 12V rails? Må da være enormt vanskelig å få dratt ut maks last da i forhold til om man hadde en 12V linje på 55A i stedet for de fire denne har? Slik det er nå rissikerer man vel å overbelaste en av dem mens de andre ikke gjør noe som helst? Jeg trodde alle 12v-linjene kom fra samme transformator-enhet uansett? Og at grunnen til at man har 2*12V rails er at ledningen bare tåler 20A. Uansett går det jo av en "felles konto" det er jo ofte en maks grense for hvor mye man kan trekke fra alle 12v tilsammen, som er mindre enn summen av det hver enkelt rail klarer. AtW Nå når du sier det så mener jeg å huske en forklaring på det der. Var noen regler for maks strøm (eller effekt) som kunne gå i en leder som en person lett kunne nå (noe sånt). Hvis det er som du sier at man ikke overlaster dem så lett (dvs. den railen som er rated til 8A gjerne kan levere mer enn dette så lenge de andre ikke er overlastet) så går det jo bra. Er bare det at å omtale mange rails som positivt syns jeg er veldig rart. Klarer ikke å se en eneste fordel med det. Endret 10. oktober 2005 av dravisher Lenke til kommentar
Zardoz51 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Her var det mange spørsmål. Kanskje vi får se en test av herligheten i nær framtid? Det skulle vel besvare de fleste spørsmålene (og skape nye). Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Tja, jeg viller heller kjøpt en Tagan eller en Enermax tror jeg ja, denne så ok ut, men den er tvilsom i mine øyne Den var også litt lang, men det er nok ikke mye problem Endret 11. oktober 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Tja, jeg viller heller kjøpt en Tagan eller en Enermax tror jeg ja, denne så ok ut, men den er tvilsom i mine øyne Den var også litt lang, men det er nok ikke mye problem 650watten er meget lang, tror små kabinetter kan få noe problemer med å plassere den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå