fox Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Skal kjøpe router idag eller imorra, helst idag.. i en uke(snart to uker) har jeg problem med internett.. har 4pcer, har sjekket virus i denne pc som jeg bruker nu og slo avde 3 andre men det hjalp ikke.. har sjekket med telehore (telenor) men ingen problem mellom huset til telenor.. det betyr altså at det er noe galt med router min (tror jeg) så jeg har tenkt å handle en ny router med sikkelig kvalitet, routern som jeg bruker nu er 2år gammel og holder ikke ut >.< forslag hvilken router jeg bør handle pris? max 1000kr ca kjøp eller bestill? jeg bor i oslo og vil helst handle i butikk slik jeg kan få router fort som mulig.. mvh André Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306149&cks=PRL Firmware herfra: http://www.dd-wrt.com/ timtowtdi Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) glemte å nevne at jeg trenger minst 4 port, wireless er ikke så viktig.... har ikke peiling egentlig forresten jeg har 2mbit internett Timtowtdi; 3 av 5 ser ikke bra ut.. Endret 10. oktober 2005 av fox88 Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Stikk innom en av nettbutikkenes utsalgssteder i Møllergata. Der ligger blandt annet Datakjeden som jeg ser har mange forskjellige routere på lager. Der kan du sikkert få noen gode råd også Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 glemte å nevne at jeg trenger minst 4 port, wireless er ikke så viktig.... har ikke peiling egentlig forresten jeg har 2mbit internett Timtowtdi; 3 av 5 ser ikke bra ut.. Routeren er den beste i sin prisklasse. Ikke stol på fjortis-review Har WRT54GS her og er veldig fornøyd med P2P, QoS og hele pakka. Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 funker routern med world of warcraft? og null disc? Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Bruker Linksys ruteren her i huset. Og det spilles WOW. For å spille WOW måtte vi riktignok gjøre noen instillinger i Sygate brannmuren, men etter det har WOW fungert utmerket. Ingen dissconnect, det er flere ting som spiller sammen, har noen ganger opplevd at ISP har problemer og da mister man tilgang. Lenke til kommentar
henny Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Er linksysen bedre enn dlink gaming routeren? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg anbefaler deg å kjøpe D-link gamer routeren som ble nevnt tidligere. Jeg anbefaler deg også å kjøpe den hos NetShop avd Oslo. Kjempe digg å kunne bestille varer, og bare stikke innom hentebua http://www.netshoposlo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7677 D-link ruteren virker bedre, pga prioriteringene den har på trafikken + at det 4 Gb utganger, istedet for 100mbit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå