Sylvarius Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei og hå. For tiden jobber jeg som supportmedarbeider for en bedrift. Trivelig jobb, men ikke akkurat det jeg tenkte meg. Av tidligere IT-relatert utdanning har jeg MCSE 2003. Ønsker tips på hvilke stillinger jeg kan vurdere i fremtiden, evt hvilken utdanning jeg bør ta videre (er åpen for stort sett det meste bortsett fra programmering). Ønsker meg en videreutdannelse der jeg kan spesialisere meg i ett felt, helst innen nettverk. Hvilke IT-utdannelser vil være aktuelle fra januar 06 eller august 06? /Sylvarius Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Om nettverk er tingen så kanskje en spesialisert Cisco utdannelse hadde vært en ide? Har du kapasitet til å lære litt på egenhånd først kan du starte med feks CCNP etter jul da det er et par skoler som tilbyr det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei og hå. For tiden jobber jeg som supportmedarbeider for en bedrift. Trivelig jobb, men ikke akkurat det jeg tenkte meg. Av tidligere IT-relatert utdanning har jeg MCSE 2003. Ønsker tips på hvilke stillinger jeg kan vurdere i fremtiden, evt hvilken utdanning jeg bør ta videre (er åpen for stort sett det meste bortsett fra programmering). Ønsker meg en videreutdannelse der jeg kan spesialisere meg i ett felt, helst innen nettverk. Hvilke IT-utdannelser vil være aktuelle fra januar 06 eller august 06? /Sylvarius 4982253[/snapback] Si gjerne i fra hvis du finner ut at du skal studere og si opp jobben. Jeg tar gjerne over hvis den befinner seg i Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå