Gå til innhold

Alternativer for jobb innen IT?

Sylvarius

Anbefalte innlegg

Hei og hå.

For tiden jobber jeg som supportmedarbeider for en bedrift. Trivelig jobb, men ikke akkurat det jeg tenkte meg.

Av tidligere IT-relatert utdanning har jeg MCSE 2003.

Ønsker tips på hvilke stillinger jeg kan vurdere i fremtiden, evt hvilken utdanning jeg bør ta videre (er åpen for stort sett det meste bortsett fra programmering). Ønsker meg en videreutdannelse der jeg kan spesialisere meg i ett felt, helst innen nettverk. Hvilke IT-utdannelser vil være aktuelle fra januar 06 eller august 06?

/Sylvarius

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei og hå.

For tiden jobber jeg som supportmedarbeider for en bedrift. Trivelig jobb, men ikke akkurat det jeg tenkte meg.

Av tidligere IT-relatert utdanning har jeg MCSE 2003.

Ønsker tips på hvilke stillinger jeg kan vurdere i fremtiden, evt hvilken utdanning jeg bør ta videre (er åpen for stort sett det meste bortsett fra programmering). Ønsker meg en videreutdannelse der jeg kan spesialisere meg i ett felt, helst innen nettverk. Hvilke IT-utdannelser vil være aktuelle fra januar 06 eller august 06?

/Sylvarius

4982253[/snapback]

Si gjerne i fra hvis du finner ut at du skal studere og si opp jobben. Jeg tar gjerne over hvis den befinner seg i Oslo :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...