Torsph Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Heisann! Jeg lurer på om det er noen måte man kan koble seg til remote desktop før pcen har logget inn på en bruker... For etter jeg har startet pcen og jeg prøver å koble meg til pcen via remote desktop så får den ikke koblet til. Siden den ikke er logget inn på en bruker.. ER det noen måte jeg kan koble meg på remote før jeg har logget inn på en bruker? Endret 10. oktober 2005 av NeXz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Er det en XP maskin du skal inn på eller server 2000 / 2003? Trådløst eller med netkabel? Fra internett eller innen LAN'et? Har en mistanke om at du prøver å logge deg på en maskin via trådløst nettverk og trådløs profilen er ikke startet, men kan selvfølgelig ha feil i mine mistanker.... Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 åja! Tenkte ikke på å si noe om OS osv Kjører Windows XP MCE.. Kjører gjennom kabel I et hjemme nettverk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har du slått på Eksternt skrivebord på maskinen du skal inn på? Det gjøres via høyreklikk min datamaskin -> egenskaper -> eksternt Lenke til kommentar
UAM Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har du husket på å legge inn et passord, den fungerer ikke uten. Det går forresten fint å logge seg på en "urørt" maskin. Bare skru den på å vent litt. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Okej. Så hvis jeg legger inn passordet og lagrer profilen så vil det fungere?? Også bare vente litt etteropp start. Får prøve igjen og se om det fungere da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå