Gå til innhold

I-mate sp5 på lager hos idedata :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muligens jeg som har vært borte for lenge men jeg har ikke hørt om merket før. Og når verken norsk språk eller ordbok finnes så ser jeg ikke nødvendigvis så stor nytteverdi (skriver mye sms og må ha ordbok)

Men når du skriver at det er omtrent samme mobil som qtek8310, hvorfor velger man ikke den da? når den har norsk tekst + ordbok(regner med at den har det)

Lenke til kommentar
Muligens jeg som har vært borte for lenge men jeg har ikke hørt om merket før. Og når verken norsk språk eller ordbok finnes så ser jeg ikke nødvendigvis så stor nytteverdi (skriver mye sms og må ha ordbok)

Men når du skriver at det er omtrent samme mobil som qtek8310, hvorfor velger man ikke den da? når den har norsk tekst + ordbok(regner med at den har det)

Dei er akkurat dei same telefonane. Einaste så skille dei er importøren. Grunnen til at eg heller velger den engelske framføre den norske, er at den norske ikkje kjem før i november. Den engelske vil også i næraste framtid vera muleg å oppdatera slik at ein får norsk ordliste og OS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...