Breivik. Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei Ville bare opplysa om at I-mate SP5 er kommen innpå lager hos idedata Har sjølv bestilt den no. (det er same telefon som qtek 8310) Det er diverre ikkje norsk os eller t9 på den, men da var noko snakk om at I-mate skulle komma med oppdatering no snart. Nokon som kan bekredta, avkrefta da? Mvh Jan Erik (Idedata sine heimasider)) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Muligens jeg som har vært borte for lenge men jeg har ikke hørt om merket før. Og når verken norsk språk eller ordbok finnes så ser jeg ikke nødvendigvis så stor nytteverdi (skriver mye sms og må ha ordbok) Men når du skriver at det er omtrent samme mobil som qtek8310, hvorfor velger man ikke den da? når den har norsk tekst + ordbok(regner med at den har det) Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Han velger nok den for qtek 8310 har ikke kommet på markedet ennå. Skjønner han er utålmodig. Er litt fristet selv.. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Muligens jeg som har vært borte for lenge men jeg har ikke hørt om merket før. Og når verken norsk språk eller ordbok finnes så ser jeg ikke nødvendigvis så stor nytteverdi (skriver mye sms og må ha ordbok) Men når du skriver at det er omtrent samme mobil som qtek8310, hvorfor velger man ikke den da? når den har norsk tekst + ordbok(regner med at den har det) Dei er akkurat dei same telefonane. Einaste så skille dei er importøren. Grunnen til at eg heller velger den engelske framføre den norske, er at den norske ikkje kjem før i november. Den engelske vil også i næraste framtid vera muleg å oppdatera slik at ein får norsk ordliste og OS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå