FenrisC0de Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det beste jeg vet er å jukke. Etter det kommer... Nei, faen jukking er tingen. Jukke? :!: Ronke prøver han å si.. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det beste jeg vet er og trene skikkelig hardt ett par timer. Så gå i garderoben og bake meg en feit General og stå i dusjen med den.. Ååå, finns nesten ikke noe bedre! Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Brødmat: Omelett med skinke, purreløk og oransje paprika Mat: Taco Musikk: Rock, metall og den typen Annet: Dusje Sove Slappe av Sykle Osv. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det beste? Det må være en kveld med god film, god mat og hyggelig selskap av en herlig jente i armkroken. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det beste? Det må være en kveld med god film, god mat og hyggelig selskap av en herlig jente i armkroken. ENIG!! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det beste? Det må være en kveld med god film, god mat og hyggelig selskap av en herlig jente i armkroken. Ehh....da har ikke jeg noe da... Sorry folkz Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det beste jeg vet er å jukke. Etter det kommer... Nei, faen jukking er tingen. Jukke? :!: Ronke prøver han å si.. Eller enda bedre; Runke. Det beste jeg vet er en kveld med god film og hyggelig selskap av en herlig gutt, eller noen gode venner. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det beste jeg vet er å jukke. Etter det kommer... Nei, faen jukking er tingen. Jukke? :!: Ronke prøver han å si.. Eller enda bedre; Runke. Det beste jeg vet er en kveld med god film og hyggelig selskap av en herlig gutt, eller noen gode venner. ....og runking Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 trodde det stavdes ronking jeg.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Å runke, Runker, Runket, har/skal, Runke....ehh...helvette Norsk er noe dritt kara(og tonio) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 trodde det stavdes ronking jeg.. "Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'ronke' i bokmålsdatabasen verken i ordlistene eller i ordboka." "runke runke v1 (trol besl med II rugge) om menn: onanere" Om en skriver ronking utales det rånking, om jeg husker rett. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 MENN?...Diskriminering? Eller kan ikke jenter ronke?....de kan jo det Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 MENN?...Diskriminering? Eller kan ikke jenter ronke?....de kan jo det Nei, jenter onanerer. Evt "fingrer" Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) MENN?...Diskriminering? Eller kan ikke jenter ronke?....de kan jo det ja, men da blir vel betegnet som fingring? EDIT: AH, litt for sen der.. Endret 10. oktober 2005 av Earth657 Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Finnes fingring i ordboken da? Diskriminering igjen ja.... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Finnes fingring i ordboken da? Diskriminering igjen ja.... Tullegutt. Det beste er vell det man opplever med noen man er glad i... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jukke = Når man "later" som man har sex på noen/noe, sånn som hunder gjør på beina til folk når de er små. Nei, det er ikke tatt fra ordbok. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Finnes fingring i ordboken da? Diskriminering igjen ja.... "fingre fingre v1 føle på med fingrene, tukle med f- på noe / f- med noe" Fingring står ikke der derimot. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Vel nok om det. - Når jeg våkner klokka 5 på natta å tror det er tid for og stå opp, bare for å oppdage at jeg enda har 2 timer igjen å sove på! - Uforpliktende sex, selv om det ikke finnes. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Første snusen jeg putter under leppa på morgenen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå