Earendil Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 I tilfeldig rekkefølge: Stå på toppen av eit HØGT fjell med snødekte toppar medan eg høyrer på Gåte. Adrenalinkick Sove lenge Det meste innen kroppskontakt blant enkelte jenter Pump Få lønn Er så klart mykje meir eg ikkje kjem på no. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Rase nedover en fjellside på snowboard, dekket med puddersnø! Gjort det en haug med ganger, åh det er så herlig!! Dog, høy trynefaktor Vil ha mer vinter, mindre sommer! Endret 10. oktober 2005 av ObliVioN =] Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Her er en av tingene jeg liker best, og det skjedde i dag. Å komme på skolen og få høre at det er fri.(Fikk i dag høre at det er fri til torsdag ) Lenke til kommentar
Otzi Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 det beste jeg vet er å ligge i en blomstereng midt på sommeren å late som jeg er en sky. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Å bli kilt på ryggen Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Trådstarter sin 2'er er nesten lik min: "Å stå på toppen av et snødekket fjell etter 1600 høydemeter og se Galdhøpigg-stua foran deg." Det gjorde jeg i sommer. Etter 3,5 t i oppoverbakke var det herlig å se toppen... Gikk tur med pappa opp der. Vi gikk fra Spiterstulen. Morro det... "Gutta på tur" Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Det beste jeg vet er å stå på slalom, suse nedoover bakken med et stort smil om munnen =) Ingenting er som den følelsen! *savne vinteren* Endret 10. oktober 2005 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 støtter nr.1 i første post! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det beste jeg vet er å stå på slalom, suse nedoover bakken med et stort smil om munnen =) Ingenting er som den følelsen! *savne vinteren* Savne vinteren? WTF!!11oneone. Gled deg til vinteren den kommer jo nå. 1: Å stå opp første lørdag i desember og se at den første snøen har falt! 2: Løpe ut med kjelka til "Sykehusbakken" og kjør fra 0-100 på 3 sek samtidig som du føler at du er døden nær! dvs. Adrenalin kick! 3: WoWze stille for meg selv med Stratovarius i bakgrunnen, boller og kakao! 1m r34dy f0r 7h3 w1n73r! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg hater vinteren over alt på jord. Regn og drittvær i 3 mnd. Eneste plusset er at jeg får bruke kule vinterjakker/frakk. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 En kald general snus, fersk seff. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) 1. Alene hjemme kveld med kjæresten.. grr grrr.. 2. Fridag med ingenting å bekymre seg over, møkka vær ute, og helst litt kaldt, og alene hjemme, så jeg kan plugge pc'en til 52" Plasma skjermen nede å spille og se på film Endret 10. oktober 2005 av Earth657 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Sovne med armene rundt noen jeg er glad i... Den der er soleklart min favoritt. Har opplevd det med ei jente jeg traff samme kvelden, men å sovne sammen med noen man er skikkelig glad i Høres så kjekt ut at det nesten er skummelt. Edit: Og se en god romantisk film eller serie med armene rundt noen høres like bra ut. Endret 10. oktober 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Her er en av tingene jeg liker best, og det skjedde i dag. Å komme på skolen og få høre at det er fri.(Fikk i dag høre at det er fri til torsdag ) HVorfor det? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Sovne med armene rundt noen jeg er glad i... ....men å sovne sammen med noen man er skikkelig glad i Høres så kjekt ut at det nesten er skummelt. Edit: Og se en god romantisk film eller serie med armene rundt noen høres like bra ut. Agreed. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det beste jeg vet er å jukke. Etter det kommer... Nei, faen jukking er tingen. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 All slags form for fri/ferie Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det beste jeg vet er å jukke. Etter det kommer... Nei, faen jukking er tingen. Jukke? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå