eivindhg Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Søkte litt rundt, og fant ingen lignende tråd, finnes det en så er det bare å slette denne! Her kan du skrive om det beste du vet, f.eks: "Det beste jeg vet er å ligge på svaberget en varm sommerdag med en kald øl i hånda..." etc. Da kan jo jeg begynne 'Det beste jeg vet er å stå på toppen av et snøhvitt fjell i strålende solskinn med et par ski på beina å ha 1000 høydemeter med urørt pudder nedenfor meg. ' ' 'Det nest beste jeg vet er å våkne tidlig første dag i høstferien av at det høljregner og blåser ute å vite at jeg kan endelig har en god unnskyldning for å sitte inne å se på film eller spille data ' Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Enig med 2'ern din altså! Mine: Sette meg på en R sykkel, vite at nå er det bare meg, sykkelen, og veien det gjelder. Livet starter ved 8000Rpm! 2'ern må være det å legge seg og vite at man kan sove leeenge neste dag. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 #1. Å sitte i sofaen med et par kompiser, ha 2 sixpacker øl og MST3K på Xboxen. #2. Fellatio Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det beste jeg vet må være og våkne av seg selv, helt fullstendig uthvilt tidlig på morgenen, stå opp, spise en god frokost og sette seg med pcen og chille. Så når du har slasket ferdig foran pcen, drar du til en kompis og ser en film med et par kalde øl. Det er Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Enig med LarsP sin nr 2. Dog ikke kombinert med nr 1 som han her legger opp til Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 du våkner med den deilige nydusjetfølelsen (dusjer rett før du køyer) du bare ligger der varm, god og trøtt. så utrolig deilig, så sover du et par timer til med den samme følelsen Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 1. Bli massert på ryggen. 2. Bli massert et annet sted. Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Vokne på en fin solskinsdag å det har kommet ca. 1 meter me ny deili pudder i løpet av natten, stikke på fjelle å cruuuse på brett! Ahh..de ER digg det Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Adrenalin-sjokk. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 2'ern til trådstarter kan være deilig, men det kommer dog an på dagsformen (om jeg har lyst til å gjøre noe eller bare "slæfe") Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 At det er åpent for skudd i fotballkamper, og man kan banke ballen mot målet med trilleball Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 lage en bra mann på diablo <3 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Adrenalin-sjokk. Men hva er Fellatio? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Som trådstarteren sier. Ski, pudder, fjell, sol, kaldt... OMG kan det bli bedre... Elsker vinteren.!! Ellers må nå det være se på film eller være med kompiser og damer... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 real life: - Sovne med armene rundt noen jeg er glad i... - Sove et par timer etter middag - Sove lenge - Skikkelig pump - Perse på øvelser - utepils på en sommerkveld - Å fiske på en sen sommerkveld når det er helt vindstille Viritual world: - Hs i CS på spillere jeg hater - Å dinge 60 på wow - Gruse kompiser i Tekken Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Være ferdig med å jobbe for dagen, og vite at jeg ikke skal bruke penga på noe spesielt. Woho \o Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Adrenalin-sjokk. Men hva er Fellatio? Oralsex. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 *sovne, eventuelt våkne i armene til pewsen *Traske rundt i pysjbuksa *Ligge på ei solseng og slikke sol i varmere strøk *følelsen etter ei hard treningsøkt osv osv Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Trene hardt med volleyball i flere uker, og endelig se resultatet på kamp ved å knuse Namdalseid. Å trene hardt og plutselig forstå/klare noe generelt egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå