Gå til innhold

Ny telefon... skal ha det beste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste til hva? Beste til å være liten og fin? Beste kamera? Beste mobil sammenlagt, og kanskje en veldig gigantisk mobil? Du må faktisk spesifisere nærmere :)

Jeg tror Nokia 6280 kan bli en god kandidat. Godt kamera, nydelig skjerm, nydelig meny, minnekort, bluetooth, 3g, osv osv..

www.nokia.com/phones/6280

Lenke til kommentar
totalt beste sammenlagt...

helst liten med bra design men det har ikke så mye å si...

går på spesifikasjonene jeg og kvalitet... og helst noe jeg kan ha litt.. for skal ha den ca et år eller noe

Ganske liten, med bra design og gode funksjoner. Vi kommer nok en gang tilbake til Nokia 6280 som jeg foreslo.

Lenke til kommentar
totalt beste sammenlagt...

helst liten med bra design men det har ikke så mye å si...

går på spesifikasjonene jeg og kvalitet... og helst noe jeg kan ha litt.. for skal ha den ca et år eller noe

Ganske liten, med bra design og gode funksjoner. Vi kommer nok en gang tilbake til Nokia 6280 som jeg foreslo.

arehei foreslår en nokia, oppsiktsvekkende-hehe...

Mitt forslag er å kjøpe noe helt annerledes, den nye til B&O/Samsung, serene.

:p

Lenke til kommentar

Hva er du egentli ute etter?

Har du noen kriterier, gjør det saken litt enklere.

Ser du nevner

helst liten med bra design

da vil det funke dårlig med N9500C :whistle:

Som tidligere nevnt er N6280 den telefonen som det settes størst forventninger til i det tidsperspektivet du har nevt.

Endret av Dolce_vita
Lenke til kommentar
Hva er du egentli ute etter?

Har du noen kriterier, gjør det saken litt enklere.

Ser du nevner

helst liten med bra design

da vil det funke dårlig med N9500C :whistle:

Som tidligere nevnt er N6280 den telefonen som det settes størst forventninger til i det tidsperspektivet har nevt.

ja men er mest opptatt av fungsonaliteten

3g, programmer, cam, mp3 osv...

Lenke til kommentar

Så mye tøv på denne tråden. Han sa da vitterlig i første post at han ville ha en BRA telefon og i klassen "bra" finner du absolutt ingen Nokia'er. Uansett: Svaret er enkelt. Før jul: Sony Ericsson W900i. (3G, 500MB internminne, MP3-spiller funksjonalitet med fjernkontroll på ledinga til headsetet, støtte for MS Duo Pro minne, samme skjerm som S700i, 2Mpx kamera med autofokus, første telefon i verden med neste generasjon T9 ordliste, osv osv...) Etter jul (Mars, faktisk): P990. Den nye smartphonen til SE med _alt_.

Lenke til kommentar
Så mye tøv på denne tråden. Han sa da vitterlig i første post at han ville ha en BRA telefon og i klassen "bra" finner du absolutt ingen Nokia'er. Uansett: Svaret er enkelt. Før jul: Sony Ericsson W900i. (3G, 500MB internminne, MP3-spiller funksjonalitet med fjernkontroll på ledinga til headsetet, støtte for MS Duo Pro minne, samme skjerm som S700i, 2Mpx kamera med autofokus, første telefon i verden med neste generasjon T9 ordliste, osv osv...) Etter jul (Mars, faktisk): P990. Den nye smartphonen til SE med _alt_.

Hehe. Virker jo nesten som at du er dum nok til å tro på det du selv sier. Tenkte jeg kunne liste opp enkelte bra telefoner fra Nokia. Jeg prøver å unngå å ta med mursteiner som W900i i listen, da alle vet at man kan lage en god mobil om man lar den veie så mye som 149 gram. Dette er også et problem i P990. Nokia klarer å kombinere det å lage gode telefoner uten å alltid komme opp på 150 gram.

Altså:

Nokia 6280 - QVGA-skjerm, bluetooth, UMTS, EDGE, minnekort, slide-design osv.. Både mindre og lettere enn W900i, og sannsynligvis ca. 1000 kr billigere. Ingen reelle konkurrenter fra noen produsenter som driver i norge.

Nokia 6270 - Samme mobil, bittelitt større og med bedre høytalere, men uten 3G. Regner med at denne blir litt billigere, og heller ingen særlige konkurrenter.

Nokia E70 - En liten konkurrent til P990. Den har selvfølgelig mye bedre skjerm, den er mindre og lettere og utvalget av programmer er større. Nokia E61 kan også nevnes som konkurrent, og den har også sine fordeler.

Det er lov å like SE, skal ikke hindre deg i det, men når de produserer så få mobiler som de gjør blir det vanskelig å nå helt opp. Nokia som på noen få måneder har presentert 15 mobiler har imponert meg på en eller annen måte ved hver av dem, med unntak av 2652 :)

Som du kanskje lærer skader det aldri å tenke litt før man poster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...