Gå til innhold

Skal kjøpe ny pc, sliter med å velge skjermkort.

StIFfmasT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
til den prisen skal du glemme det x800xl 512mb kortet, er ikke litt verdt det engang.

http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=54445 7800gt som er blant de roligste av gf7 serien. du kan jo evnt vente bittelitte granne å se hvordan x1800xl yter i forhold til 7800gt nå når kortene til Ati er blitt lansert ?

Tror det har blitt testet allerede. De ligger omtrent likt, etter hva jeg husker. Om X1800XL scorer 200 poeng mer i 3DMark05, hva merker man det i spill når man tenker antall fps? Så blir vel helst mest mellom pris og støy det går på. Og der er ihvertfall 7800GT et par hundrelapper billigere, så ville gått for det jeg. (nei er ikke nVidia sympatisør)

Endret av andrvas
Lenke til kommentar
til den prisen skal du glemme det x800xl 512mb kortet, er ikke litt verdt det engang.

http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=54445 7800gt som er blant de roligste av gf7 serien. du kan jo evnt vente bittelitte granne å se hvordan x1800xl yter i forhold til 7800gt nå når kortene til Ati er blitt lansert ?

Tror det har blitt testet allerede. De ligger omtrent likt, etter hva jeg husker. Om X1800XL scorer 200 poeng mer i 3DMark05, hva merker man det i spill når man tenker antall fps? Så blir vel helst mest mellom pris og støy det går på. Og der er ihvertfall 7800GT et par hundrelapper billigere, så ville gått for det jeg. (nei er ikke nVidia sympatisør)

joa er sikkert noen som har fått klørnå på kortet ja men som sagt det er ennå i ett tidlig stadie, bør kanskje vente me å konkludere hvilke som er best når kortet først er blitt skikkelig introdusert på markedet , me skikkelige drivere som optimaliserer kortet før man kan utnevne en vinner. Er egentlig ganske sikker på at de 2 kortene vil yte ganske så likt, som feks x800xl/6800gt gjør per idag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...