Lurifaksen Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 ja. jeg skal altså laste opp filer til hjemmeside. Jeg har lyst på et så enkelt så mulig programm som er gratis og uten unødvendige finesse. prøvde CoffeeCup free FTP, men det viser av en eller annen veldig merkelig grunn ikke "Mine Web-områder" mappen - der alle filene ligger... Lenke til kommentar
-morten Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 WS_FTP er et greit og gratis program. (du finner det på download.com, tucows.com, etc) Men hvis du ikke kan se mappen, hva med å flytte filene? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Flash FXP eller Cute FTP synes i alle fall jeg er to greie programmer. De er vel bare trials da.. Jeg foretrekker Flash FXP :smile: [ Denne Melding var redigert av: Knuty på 2002-08-19 20:17 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 @-morten trodde ws_ftp bare var server... men den gang ej. Light edition ser lovende ut. Takk! (gidder ikke flytte alle filene siden frontpage bruker mappen som standard mappe) @Knuty Cute FTP er ikke særlig gratis, (og cracken funket ikke, og jeg gidder ikke stresse mer med den.) FlashFXP har jeg prøvd før! og aldri mer! den ØDELAGTE bildene jeg lastet opp! aner ikke hvordan. ---- hahaha, måtte svare riktig på spørsmål for å kunne bruke gratisversjonen av WS_FTP... [ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-08-19 20:39 ] Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Internet Explorer ? Veldig enkelt (Enklest)! :wink: Copy > Paste Ellers så bruker jeg LeechFtp og CuteFtp Lenke til kommentar
tHaZ Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 liker best SmartFTP jeg (http://www.smartftp.com) Den har de fleste funksjoner som de mest avanserte ftp programmene, og er gratis :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 @JarleW du er genial! Visste ikke at explorer browser FTP helt likt som mapper i windows... Lenke til kommentar
schwenkis Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Er enig med Thaz!! Bruker selv Smartftp, og det er det Ftp prg. jeg har vært mest fornøyd med så langt. Kan også lastes ned fra: http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=...tftp&tg=dl-2001 Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 Quote: Den 2002-08-19 23:48, JarleW skrev:Internet Explorer ?Veldig enkelt (Enklest)! :wink:Copy > Paste Argh. Det funket plutselig ikke i dag... nå logger den inn i roten hos start.no i stedenfor kontoen min, og den bruker ikke mapper slik som i explorer, men slik linker i stedenfor. Det var sånn det var før, og derfor jeg aldri brukte explorer til ftp. Hvorfor skjedde dette?? jeg har ikke gjort noe som helst! URL'en jeg skrev var nøyaktig lik i dag som i går! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå