Joachim_F Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Mindware har kunngjort Voodoo Nights, et stilfult og innovativt actionspill for en eller to spillere (i samarbeid). Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Heey, spillet ser jo faktisk ganske ferdig ut (altså teknisk sett)! Får se litt mer på dette spillet. Er det andre nettsteder som kan ha mer info om spillet? Noen som vet når utviklingen startet? BTW: Innovativt? Hmm, har hørt det litt vel ofte, og det har nesten enda oftere med brutte løfter å gjøre... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) "Voodoo og samarbeid i nytt skytespill" Finn en feil i titlen? "Voodoo og samarbeid", hvem er "samarbaid"? Ed1t: leif Endret 10. oktober 2005 av Birger_Nord Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Finn en feil i "titelen"? Finn en feil i den kommentaren der istedet, du. Dessuten ser jeg ingen feil i tiTTelen. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 "Voodoo og samarbeid i nytt skytespill" Finn en feil i titelen? "Voodoo og samarbeid", hvem er "samarbaid"? Og hvem er Voodoo? Tror ikke de mener skjermkortprodusenten, men heksekunsten. De mener nok at det blir "heksekunst og mulighet for samarbeid i nytt skytespill." Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Skjønner dere ikke? De mener noe slik: "Dette kommende spillet vil inneholde voodo-stuff og muligheter for samarbeid mellom to spillere". Er dere hjernedøde eller? (nei, mener det jo selvfølgelig ikke bokstavelig. ) EDIT: Jarbra svarte før meg (en god stund før meg). Endret 10. oktober 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Hehe, tittelen er ment slik du tolket den, ja. Ang. nyskapning, så synes jeg det at du hele tiden ser hva medspilleren (evt. dataspilleren) ser ser veldig spennende ut. Det kan godt hende spill har gjort dette tidligere, men jeg synes det fortjener betegnelsen innovativt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hehe, tittelen er ment slik du tolket den, ja. Ang. nyskapning, så synes jeg det at du hele tiden ser hva medspilleren (evt. dataspilleren) ser ser veldig spennende ut. Det kan godt hende spill har gjort dette tidligere, men jeg synes det fortjener betegnelsen innovativt. Joda, det med flerspilleren på den måten er jo innovativt. Tror ikke noen har gjort det akkurat sånn som disse folka prøver på nå. Det jeg mener er jo at mange utviklere lover ditt og datt. Kan ta et eksempel (blant mange): EA lovet oss at MoH:PA skulle bli skikkelig forskjellig for hver gang man gikk igjennom det, noe som viste seg å være complete horseshit. Spillet er like gjennomsyret av script hver bidige gang. Det er det jeg frykter hver eneste gang jeg hører ordet "innovativt". Det forbinder jeg automatisk med brutte løfter. Det er trist, men det er nå utviklerne selv som kan til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg