ragev Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg har vært så uheldig å miste min Nomad Jukebox 3 i bakken, og når jeg skrur den på nå kommer det bare rare lyder fra harddisken, det høres ut som om det er en løs del inni den og den starter ikke. Det jeg lurer på om er om det er en vanlig 2,5" harddisk som sitter inni der, og om jeg bare kan bytte denne ut? Det hadde vært sleek og oppgradert den til 60 gb eller noe Lenke til kommentar
BKB Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 er nok en vanlig 2,5" disk i den ja, har selv nomad zenNX 30GB, men jeg tviler på at den vil fungere med en større disk enn det som sitter i den, med tanke på firmware etc. da må du isåfall finne en uoffisiell firmware som støtter større hd'er osv. Lenke til kommentar
ragev Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Tja jo, kan hende det. Alikevel verdt det å betale 500,- for en ny 20-gigger, sånn at den tross alt funker. Men om noen vet om slike firmwares: si ifra! dobbelt så stor harddisk koster jo så godt som ingenting mer. Lenke til kommentar
ragev Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Aha - var og pratet med en av karene på Datakjeden i Trondheim i dag. Han mente at det skal gå fint å sette i en hvilken som helst 2,5" i alle Creative sine HD-spillere. Skal kjøpe meg en 40-gigger til 650,- i morgen og få testet det. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 La meg høre hvordan det går da. Forresten, åssen merke er disken som sitter i spilleren din, maxtor,wdc,samsung? hastighet, 4200rpm? 5400rpm? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Det går helt fint, men det er noen små detaljer du må være oppmerksom på med ny disk. Har satt inn en 60GB i min, og det går helt fint. Les denne guiden : http://www.nomadness.net/modules.php?name=...rticle&artid=23 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå