hurst Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 ..må være et spill som kombinerer fysikken fra GT3, friheten i GTA3, justeringsmulighetene i Nascar Racing 4, muligheten til å delta i illegale gaterace og mulighet for å kjøre på lukket bane (både dragrace og "bane"). Oppgraderingsmuligheter som i GT3 (bare enda flere oppgraderinger), muligens karriere modus, en story (kanskje slik som toca race driver?), og selvfølgelig en drøss med lisensierte biler som kan skades, oppfører seg slik som i virkeligheten og som SER ut slik de gjør på ordentlig (her suger mange av dagens spill). Etter min mening så skal det ikke være med noen riskokere eller europeiske biler.. bare amerikanske. Alle de amerikanske bilene som er produsert fra ca 1950 til nå (ikke slike gubbebiler/familiebiler, men slike som er litt spesielle/raske). Kanskje det ikke hadde vært så dumt med noen riskokere i spillet likevel.. Morsomt å gruse japsene i en muskelbil! har jeg glemt noe da tro? Ja, grafikken.. Fotorealisme såklart! Og lyden må være så realistisk som mulig! Når kommer dette spillet i salg?? Vil vi noensinne se noe lignende? Vet at det finnes spill der man kjører rundt i amerikanske biler, men de suger bigtime! (ikke gran turismo serien..har faktisk vurdert å kjøpe ps2 BARE for å spille det spillet!) Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 For meg høres dette ut som en beskrivelse av MotorCity Online. Noen andre som syns det samme? Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Spillefølelsen til Rallisport Challenge (XBox). Trimmemulighetene/Oppgraderingsmulighetene fra GT3 (PS2). Bilene fra Project Gotham Racing (Xbox), GT3, og Rallisport Ch. Grafikken fra Rallisport (Beste jeg har sett hittil, men gjerne bedre!) + Helt ekte lyd. + Krasje-følelsen fra Carmageddon (PC) ! Det måtte vel blitt århundrets bilspill... Lenke til kommentar
hurst Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Quote: Den 2002-08-19 20:43, Hittman skrev:For meg høres dette ut som en beskrivelse av MotorCity Online. Noen andre som syns det samme? Liker ikke grafikken eller måten bilene oppfører seg på :smile: Nfs er for mye arcade.. Jeg er en diehard sim-fan (jo mer realistisk jo bedre). Viper racing vil jeg si passer bedre enn mco. Iallefall dersom man laster ned diverse add-on biler som finnes på nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå