bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har noen peiling på hvilket av disse kortene som er 'best' (uavhengig av pris)? Støynivå er spesielt viktig... Ørsmå ytelsesforskjeller bekymrer meg ikke mye. Gigabyte GeForce 7800 GTX 256 MB PCIe Club3D Geforce 7800 GTX 256MB PCIe (Deal er bare en eksempelbutikk, skal kjøpe et annet sted) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 De er så godt som identiske minus klistremerket på kjøleren. Eneste du får er større bundle på det dyreste. Kjøp det billigste du finner du. Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg kan anbefale Club3d sitt, har det selv, det er så vidt jeg klarer å høre at viften går. Lenke til kommentar
sphrenos Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hva med POV GeFORCE 7800 GT 256MB PCIe Retai til 2895 på netshop? Akkurat like god, men det følger med 3 gode spill. Jeg bestilte den i dag. l Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Takk for hjelpen, har bestilt en Club3D. Den du foreslår er sikkert bra, Sindre, men jeg bor i utlandet og må handle her.. sliter med å finne bra nettbutikker eller databutikker generelt her (i Spania). Det kortet jeg bestilte ble svinedyrt, cirka 800 kroner mer enn i Norge. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 ville bare si at POV`en anbefaler jeg. har bare gode ting å si om den siden jeg fikk mitt sitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå