reds Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Nå har jeg endelig fått innstallert nye kjølere på HK og GPU. Jetflyet har med andre ord fløyet for siste gang! Hovedkortet mitt var i utgangspunktet utstyrt med en veps av ei vifte. Den ble byttet ut med en kjøleblokk fra Zalman. Da ble det HELT stille. Skjermkortet mitt er et XFX geforce 6600GT 128 mb som var utstyrt med noe verre enn hovedkortet. Kjøleren kunne sammenlignes med et jetfly. Men den ble imidlertid byttet ut med en Arctic Cooling VGA Silencer NV 6 VGA Cooler Jeg satte også inn to papst 80mm 19db vifter med Zalman trinnløs regulator. Sitter nå med en stille pc! Edit: Ha deg bort, leif Endret 10. oktober 2005 av Marius E Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Gratulerer.. skulle ønske jeg kunne sagt det samme Skal gå til innkjøp av litt stille kjøling jeg også bare oppgradere litt først Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Ga 770,- for dette på komplett. Syntes at det er en grei pris.... Kan anbefale den GPU kjøleren, men hvis du har mange pci-kort får du lett problemer. Den dekker nemlig 2 spor. Har heldigvis ingen der. Ingenting å si på Zalman kjøleren. Endret 10. oktober 2005 av Marius E Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ingenting å si på Zalman kjøleren. Mange nForce4-hovedkort har problemer med den kjøleren fordi skjermkortet ofte stikker over brikkesettet. Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Ok, så måtte jeg file av halve blokken... Men merker stoor forskjell på retail kjøler og den nye, selv om den er litt stor. Anbefales! Edit: Temperaturen i kabinettet etter forbedringen sank med 6-7 grader... Endret 10. oktober 2005 av Marius E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå