asad Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Har bladd siden til apple i 20 min.Uoversiktlig DeLuxe. Kunne noen gitt meg nr jeg kan ringe angpående min ipod, som ikke funker som den skal? Teknisk support Hvis du vil ha teknisk support på telefon, ringer du 815 00 158. Du kan bruke dette nummeret for gratis telefonsupport i 90 dager fra kjøpsdatoen for de fleste Apple-produkter. Hvis produktet ditt dekkes av en AppleCare Protection Plan, slipper du også å betale for supporten. Ellers betaler du fra NOK 362,81 hver gang du trenger support Så det koster 362kr OG 81 øre å ringe dem og høre hva som er opp med ipoden min?! det høres latterlig ut! Kan det stemme? Endret 10. oktober 2005 av asad Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 http://www.apple.com/no/contact/? Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 ok fant det. thnx. loka litt på den engelske siden jeg. Men, les den redigerte posten min. Hvis dette stemmer, og jeg seriøst må betale 368kr OG 81 øre ( fø faen :!: ) for å bare HØRE med dem, var det siste gang jeg kjøper et apple produkt. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) asad, det nekter jeg og tro på. Ringte dem for litt siden når min ipod tok kvelden, og det kostet meg 3-4-5 kroner minuttet. Dyrt er det, men faen ikke så dyrt. Btw, hva som feiler ipoden din? Kanskje noen kan hjelpe slik at du slipper og bruke penger på support. Endret 10. oktober 2005 av Pasient- Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 nei, faktisk så er det så dyrt hvis du ringer det nr som nevnt her. Ikke bare i Norge, men i USA så koster det en del der også ja.. Nei, alt med Apple er dyrt, til og med support.. hehe Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 nei, faktisk så er det så dyrt hvis du ringer det nr som nevnt her. Ikke bare i Norge, men i USA så koster det en del der også ja.. Nei, alt med Apple er dyrt, til og med support.. hehe Så det kommer til å bli trukket 370kr for den samtalen altså?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå