Åsmund Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Når jeg ser på en divx film så kommer det en slags flimmer opp. den nedre halvdel av skjermen er lengere til høyre en den øvre delen . jeg har geforce2mx40064 mb sd-ram, 1,13 Ghz cpu,384 md ddr ram, to wd 80gb i raid, så det skulle vel ikke være for tungt å dra en divx film? samme flimringa var det på spillet Medal of Honor Allied Assault på begynnelsen der videoen var. også hos martin som har cpu: xp1800 og geforce 3: foresten så er det virtuelle minne satt til 2000mb. Lenke til kommentar
Zandar Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Høres ut som du lider av et fenomen som kalles tearing. Prøv å slå på vsync(vertikal synk) under Direct3D-innstillinger i egenskaper for skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 i direct3d instillingene var det ikke men det var i opengl instillingene. vertikal synk var (på som standard) anisotropisk filtering var deaktivert. prøvde å aktivere den med det hjalp heler ikke. takker for alle svar. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Kjører du Skjermkortet i AGP port eller PCI? Jeg gidder ikke å sjekke det, så du må nesten si det. Det kan ha mye å si. Velg lavere res. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 kjører det i AGP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå