Gå til innhold

Proson 660 watt surround-annlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du har ikke vurdert å heller invistere i et par skikkelige fronthøyttalere til den prisen og bygge på med center, bak og sub etterhvert som du får råd? vil sitte igjen med et mye bedre annlegg da vhertfall.

dette er en av billigseriene til proson og personlig ville jeg ikke betalt 4000,- for dette..

Lenke til kommentar

jeg har i hvertfall handlet med de samme folka... (ja, jeg vet at det er de samme selv om du linker til en mammut-side).. :p

jeg har ingenting å utsette på de, leverte i ok tid... dog jeg kjøpte mine høyttalere (proson black pearl pakke - sourrundpakke 3) på qxl.no, de hadde lagt ut noen pakker der en tid...

skal snart kjøpe meg noen proson conquest66 (som er i samme sorte lakk), og da blir det 7.1!!

jeg har en yamaha rxv-1500 til denne pakken, og det fungerer ypperlig, ville ikke gått for noe mindre med den pakken du har sett på der...

du får god lyd for pengene vil jeg påstå, uten å være en "enutsiast"

hvis du vil kjøpe de stativene av meg, så har jeg de ubrukte her... har bare satt de sammen og kastet esken... du kan få de billige...

selv har jeg også en sub til da, det må nevnes... nå er det noen større elementer i de du har sett på, men ... ... ... :D

EDIT2:

nevner også at prisen for pakken trådstarter har sett på er 4000kr...

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
dette er en av billigseriene til proson og personlig ville jeg ikke betalt 4000,- for dette..

Dette annlegget er jo på tibud og har en normal pris på 8000kr da..

Blir ganske forvirra på hva jeg skal kjøpe eller ikke kjøpe uten å bruke for mye spenn på dette. Ja 4000kr er det jeg skal bruke på høytallere, så bare kom med andre tips om surround-annlegg til den prisen som er bedre enn "Proson 660W"..

Endret av webby1
Lenke til kommentar

Dette annlegget er jo på tibud og har en normal pris på 8000kr da..

Blir ganske forvirra på hva jeg skal kjøpe eller ikke kjøpe uten å bruke for mye spenn på dette. Ja 4000kr er det jeg skal bruke på høytallere, så bare kom med andre tips om surround-annlegg til den prisen som er bedre enn "Proson 660W"..

akkurat den førprisen ville jeg tatt med en stor klype salt.. og de har vært til salgs lenge til denne prisen så er ikke noe kjempetilbud sånn sett.

men igjen så finner du nok ikke noe særlig mye bedre til den prisen så da er det bare å kjøpe. :) er du ikke så kravstor så blir du nok fornøyd!

men som sagt hadde det vært meg som sku kjøpe ville jeg satsa kun på et par fronthøyttalere til og begynne med.

Lenke til kommentar

skal du legge mye penger i den? mener at budsjetts referansen til Lyd & Bilde er en pioneer spiller til under 2000,-.. den ville jo matcha forsterker også sånn estetisk, samt du sikkert kan bruke samme fjernkonrtoll som kan være litt kjekt.

husker ikke modell navnet i farta desverre.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle droppe å kjøpe dvd-spiller og heller bruke dvd-spilleren på pcen i første omgang, men må man ikke ha et bra lyd-kort for å spille surround-anlegget og forsterkeren fra pcen?

Endret av webby1
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle droppe å kjøpe dvd-spiller og heller bruke dvd-spilleren på pcen i første omgang, men må man ikke ha et bra lyd-kort for å spille surround-anlegget og forsterkeren fra pcen?

5016967[/snapback]

trenger ikke så ekstremt dyrt for å få rimelig god lyd. et creative audigy 2 ZS til 500 lappen f.eks vil nok tilfredstille deg mer en nok hvis du bruker digital overføring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...