Anonym5656 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Når jeg starter PC'n kommer det ikke opp noe bildet. Vi har prøvd og skiftet skjermkort, skjerm, og skjekket at alle kabler. Det som igrunn var planen var og sette på en temperaturmåler på CPU'n. Vi tok av CPU, og satt på temperaturmålerenen, og satte CPU'n på igjen. Etter dette fikk vi ikke bildet på skjermen. Noen som har peiling? Det funka helt flott for 10min siden Endret 11. oktober 2005 av Gakkakk Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Høres ut som om CPU ikke har blitt riktig montert etter at du koblet den til igjen.. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 har fikset det. 2 pinner paa cpuen hadde b0yd seg. naa er det fiksa! Lenke til kommentar
A11i Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 skriv (løst) på hovedtopic.. slik at det blir: Får ingen bildet av PC'n på skjermen (LØST), sånn at folk kan se at du har løst problemet, og i tilfelle de har samme problem.. Lenke til kommentar
team_noob Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Tusen takk til Gakkakk som fikset pcn min!! var litt "svett" en stund der ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå