Subwoofah Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei Har handla meg xbox nå, og bestilt en Western digital 200gb harddisk. Har tenkt å få denne chippa, men er litt usikker på hvilken chip jeg skal velge. Er i utgangspunktet interessert i en billig chip. Etter det jeg skjønner er det blandede meninger om Aladdin chippene (EX, XT,Extreme etc). Men hva er egentlig forskjellen på de og f.eks Xecuter 3 CE (bortsett fra at sistnevnte har 8bioser, og hva har det å si? Takk for svar:=) Lenke til kommentar
spillchip.com Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Helt enig med deg. Du trenger IKKE executer 3. Men det finnes en mellomting. Jeg anbefaler deg å skaffe deg en DUOX2, den har 2bios banker på 512. Alladin har 1 bios bank på 256 og prisen er "nesten" den samme. DUOX2 er kanskje en av de mest solgte chippene (spesielt i USA) siden den er rimelig, stabil og har 2 bios banker. DUOX2 får du for ca 200 kr i Norge, men du kan få den enda billigere hvis du importerer den selv fra utlandet. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Subwoofah, les Faqen som er sticky i forumet. Er noen betrakninger om de forskjellige chippene der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå