Xtremsmurf Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei . Jeg skall køpe meg en pda og tror jeg vill ha Hp ipaq 4700 eller Dell aximv51. Er det noen som har noen formening om vilken som er best? Eller har dere andre forslag? Det skall være bluetoth og wlan og kunne legge inn gps. Tror og jeg vill ha en windows basert så jeg kan bruke words og exel. Telefon og kamera vill jeg ikke ha på den. Jeg har idag en Garmin ique 3600 og er stort sett fornøyd med den .men vill ha wlan og bluetoth. Hilsen Xtremsmurf. Lenke til kommentar
thrill Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Begge skal være bra. Allt jeg har skrevet er fra tester jeg har lest. Har selv en Fujitsu-Siemens Pocket LOOX 720 som jeg synes er bra men har som hx4700 en del spørsmål rundt WM5.0. Jeg har kommentert denne i tråden; http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=366044&hl= HP hx4700 Generellt god byggekvalitet. Bedre og større skjerm. Betydelig bedre batterilevetid. Iflg. ytelsestester på nettet bedre generell ytelse. Bedre lydkvalitet. Litt stor og tung. Mange er kritiske til at den har trykkfølsom plate i stedet for den vanlig fireveisknappen slik at den er uegnet til spilling (D-pad). Har lest antydninger på nettet til at denne modellen er på vei ut av produksjon. På HP's engelske sider står den under "Discontinued product", mens den fremdeles selges i Norge og USA. HP har annonsert at de vil levere Windows Mobile 5.0 for denne i løpet av våren 2006 (flere måneder etter opprinnelig tidsplan). Dell Axim x51v Egen grafikkprosessor gir god ytelse for optimalisert programvare. Mulighet for VGA-ut med tilleggsutstyr fra Dell. Leveres med Windows Mobile 5.0. Mindre og lettere enn HP hx4700. Rimelig. Dårlig batterilevetid. Generellt litt dårligere på det meste. Lenke til kommentar
Xtremsmurf Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Begge skal være bra. Allt jeg har skrevet er fra tester jeg har lest. Har selv en Fujitsu-Siemens Pocket LOOX 720 som jeg synes er bra men har som hx4700 en del spørsmål rundt WM5.0. Jeg har kommentert denne i tråden; http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=366044&hl= HP hx4700 Generellt god byggekvalitet. Bedre og større skjerm. Betydelig bedre batterilevetid. Iflg. ytelsestester på nettet bedre generell ytelse. Bedre lydkvalitet. Litt stor og tung. Mange er kritiske til at den har trykkfølsom plate i stedet for den vanlig fireveisknappen slik at den er uegnet til spilling (D-pad). Har lest antydninger på nettet til at denne modellen er på vei ut av produksjon. På HP's engelske sider står den under "Discontinued product", mens den fremdeles selges i Norge og USA. HP har annonsert at de vil levere Windows Mobile 5.0 for denne i løpet av våren 2006 (flere måneder etter opprinnelig tidsplan). Dell Axim x51v Egen grafikkprosessor gir god ytelse for optimalisert programvare. Mulighet for VGA-ut med tilleggsutstyr fra Dell. Leveres med Windows Mobile 5.0. Mindre og lettere enn HP hx4700. Rimelig. Dårlig batterilevetid. Generellt litt dårligere på det meste. 4984135[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå