Getaway in AA Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Skal bygge pc for første gang, og dette er en budsjett pc, som du ser. Men er usikker på om hardisken passer til hovedkortet. Jeg skal ha socket 754 pga lite penger, og pc en skal ikke oppgraderes, og hvis den skal ,så blir dt til at jeg kjøper et nytt hovedkort( s939) isedenfor. Og vil denne pcen takle GTA San Anreas, må ikke spilles på høyeste grafikk, eller ville det være smart og bruke 300kr mer til et x800 kort? EPoX EP-8NPAJ, nForce4-4x, Socket-754 ATX, SATA/ATA, GbLAN, Lyd, PCI-Ex16 kr 699 -------------------------------------------------------------------------------------------- AMD Sempron 3400+ 2.0GHz Socket 754, 256KB, 64bit, BOXED m/vifte -------------------------------------------------------------------------------- Kingston ValueR. PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched ValueRAM 512MB kr 879 ----------------------------------------------------------------------------- XFX GeForce 6600 256MB Passive Cooling PCI-Express, Tv-Out/DVI, Retail kr 1165 -------------------------------------------------------------------------------- Samsung SpinPoint P120S 200GB SATA2 8MB 7200RPM NCQ kr 795 -------------------------------------------------------------------------------- NEC DVD recorder ND-3540A IDE Silver OEM DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer) kr 395 -------------------------------------------------------------------------------- Chenbro Gaming Box Black/Silver 350W Strømforsyning kr 695 -------------------------------------------------------------------------------- Chenbro Side panel til Gaming Box "B" cutting with transparent cover kr 45 -------------------------------------------------------------------------------- Keytronic Multimedia Tastatur, Sort/Sølv, PS/2 kr 159 -------------------------------------------------------------------------------- Verbatim 16x DVD+R disc 4,7GB, Print (Metal AZO) 10-pack Jewel Case, Print In kr 95 -------------------------------------------------------------------------------- That's Write 52x CD-R 80min 700MB 50-pack Cake Box (Lead Data) kr 79 Totalt: 6256 Endret 10. oktober 2005 av Getaway in AA Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Drop That's Write spindelen... hehe Harddisken passer fint til HK, ingen problemer der. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 kutt ut all dill dalle med ekstra sidedører, dvd plater osv osv.... gå får eit socket 939system med tanke på oppgraderinger åsso tar du ein AMD Athlon 64 3000+ og klokker den litt så har du fort samme ytelsen til den du har valgt ta og gå 2-300kr opp i pris og kjøp X800GT Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hva skal du bruke pc'en til? Med mindre spill og slikt står på programmet ser jeg ingen grunn til å gå for et 939 system. Neste gang du oppgraderer kommer du sikkert til å kjøpe en nærmest helt ny pc, som støtter ddr2 og hva nå enn som er på vei. Tenk hva du som gir deg mest for pengene, om det er at du kommer til å oppgradere del for del, så ville jeg også gått for nevnte løsning med 939 og en +3000 cpu, men hvis du skal ha en stillegående pc som takler internett og litt dokumenter så holder ditt oppsett fint. Like greit å bestille cd'er og dvd'er med en gang, så sparer du frakt. Dog, hold deg til verbatim, that's write er ustabile og har en gjennomsnittelig dårligere kvalitet enn hva verbatim kan skilte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå