Getaway in AA Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ønsker å kjøpe et bra kabinett, helst aluninium og det må være med strømforsyning. koste maks 900 kroner, og bør helst komme fra komplett.no, der jeg skal bygge pc. Skal brukes til spiling, men trenger ikke sånt fjortiskabinett. Lenke til kommentar
Flovik Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Du kan jo sjekke ut et av Arctic Cooling sine kabinett. Har det selv og er svært fornøyd. Lenke til kommentar
shanizar Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 har hørt noen si at vifta til strømforsyninga på det kabinettet bråker litt, stemmer dette? (tenker på å kjøpe et selv...) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvilken nettbutikk har de beste kabinettene til en relativt billig penge? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Vil si microplex har et godt utvalg fine kabinetter (samt noen mindre pene kabinetter). Sikter da spesielt til det store utvalget til lian li som de fører. Å få et slikt samt en god psu til under 900 skal allikevel godt gjøres, da må du nok sikte litt lavere. Ang. Arctic cooling sine kabinetter har jeg ingen personlig erfaring, men syns det er et stort minus at psu'en er innfelt i kabinettet, noe som vanskeliggjør et senere bytte av denne viktige komponenten. Hvis psu-viften(e) i tillegg bråker som det anntydes i denne posten, ville jeg personlig eliminert denne kandidaten. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Nå er hele ideen med Artic Cooling kabinettene at de er stille... Har det selv. og det er svært stille. I tillegg får du med Seasonic PSU, som er blant de beste PSU'ene på markedet (les link i signatur). PSU'en har "bare" 17A @ 12V, men har selv kjørt specs i signaturen + et X800PRO kort uten problemer. Dersom du i tillegg liker kabinettet er det ingen ting å tenke på. Ville ikke bryddmeg om at det er vanskelig å bytte PSU... det er like så greit å bytte hele kabinettet når den tid kommer (kanskje en ny standard / BTX). Anbefales! Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Aopen H600B er ikke alu, og de har det ikke på komplett. Men jeg synes du bør ta en titt på det alikevel. AOpen H600B Lenke til kommentar
kutrix Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 sjekk inne på www.mamoz.no der er det masse bra å velge mellom.. fleste som har men psu Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Dette er ikke aliminium, men alikevel ikke så tungt.. https://prisguiden.no/produkt/9957 Greit kabinett til en billig penge.. Eller du kan spare opp til en strømforskyning ved siden av.. Og kjøpe dette: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20107 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Aopen H600B er ikke alu, og de har det ikke på komplett. Men jeg synes du bør ta en titt på det alikevel. AOpen H600B 4987400[/snapback] Helt klart et supert kabinett til den prisen det der. Kabinettet kommer foruten levert med en Aopen 350w PSU som er produsert av Fourton Source om jeg ikke tar feil. Den samme psu-en har blant annet hw.no brukt i flere tester og den er alene en god grunn til å kjøpe kabinettet. Lenke til kommentar
tropic Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) cooler master centurion 5 jeg skal kjøpe det no.. men det kabinettet er uten psu.. Endret 15. oktober 2005 av tropic Lenke til kommentar
Utforsker Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Aopen H600B er ikke alu, og de har det ikke på komplett. Men jeg synes du bør ta en titt på det alikevel. AOpen H600B Ser av denne linken på netshop at det står: "OBS, Har kun 24PIN strømplugg for Socket 775 hovedkort" Noen som vet om det betyr at denne ikke kan brukes på 939 socket med AMD 64 CPU? Forresten noen som har hørt noe om Arctic Cooling Silentium T3 ? Endret 19. oktober 2005 av Utforsker Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 T3 er bare annen design... samma greia ellers. Meget bra strømforsyning og er vell det beste kjøpet i klassen! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ser av denne linken på netshop at det står: "OBS, Har kun 24PIN strømplugg for Socket 775 hovedkort"Noen som vet om det betyr at denne ikke kan brukes på 939 socket med AMD 64 CPU? Forresten noen som har hørt noe om Arctic Cooling Silentium T3 ? 5031688[/snapback] Vell både socket 775 og 939 bruker 24pin. Så dette er egentlig bare lusen info fra netshops side. Lenke til kommentar
tropic Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) til trådstarter: jeg anbefaler deg å kjøpe cooler master centurion 5. Ganske bra kabinett ja, har byttet ut viftene til papst + en zalman viftestyring. hører nesten ikke at pc'n jobber, eller hører den litt, men det er lite i forhold til In Win kabinettet jeg hadde fra før.. cooler master selges UTEN strømforsyning, så det blir ca 1200,- til sammen med størmforsyningen. Men det lønner seg å legge i litt ekstra.. CENTURION 5 Endret 24. oktober 2005 av tropic Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Du må lese... Beste kabinett m/strømforsyning til maks 900kr Lenke til kommentar
tropic Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 ja, jeg vet at det skal koste 900,- men hvorfor ikke legge på litt?? 300 er jo ikke så mye.. men men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå