Gå til innhold

Beste kabinett m/strømforsyning til maks 900kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil si microplex har et godt utvalg fine kabinetter (samt noen mindre pene kabinetter). Sikter da spesielt til det store utvalget til lian li som de fører. Å få et slikt samt en god psu til under 900 skal allikevel godt gjøres, da må du nok sikte litt lavere. Ang. Arctic cooling sine kabinetter har jeg ingen personlig erfaring, men syns det er et stort minus at psu'en er innfelt i kabinettet, noe som vanskeliggjør et senere bytte av denne viktige komponenten. Hvis psu-viften(e) i tillegg bråker som det anntydes i denne posten, ville jeg personlig eliminert denne kandidaten.

Lenke til kommentar

Nå er hele ideen med Artic Cooling kabinettene at de er stille...

Har det selv. og det er svært stille.

I tillegg får du med Seasonic PSU, som er blant de beste PSU'ene på markedet (les link i signatur).

PSU'en har "bare" 17A @ 12V, men har selv kjørt specs i signaturen + et X800PRO kort uten problemer.

Dersom du i tillegg liker kabinettet er det ingen ting å tenke på.

Ville ikke bryddmeg om at det er vanskelig å bytte PSU... det er like så greit å bytte hele kabinettet når den tid kommer (kanskje en ny standard / BTX).

Anbefales!

Lenke til kommentar
Aopen H600B er ikke alu, og de har det ikke på komplett. Men jeg synes du bør ta en titt på det alikevel. AOpen H600B

4987400[/snapback]

Helt klart et supert kabinett til den prisen det der. Kabinettet kommer foruten levert med en Aopen 350w PSU som er produsert av Fourton Source om jeg ikke tar feil. Den samme psu-en har blant annet hw.no brukt i flere tester og den er alene en god grunn til å kjøpe kabinettet.

Lenke til kommentar
Aopen H600B er ikke alu, og de har det ikke på komplett. Men jeg synes du bør ta en titt på det alikevel. AOpen H600B

Ser av denne linken på netshop at det står: "OBS, Har kun 24PIN strømplugg for Socket 775 hovedkort"

Noen som vet om det betyr at denne ikke kan brukes på 939 socket med AMD 64 CPU?

Forresten noen som har hørt noe om Arctic Cooling Silentium T3 ?

Endret av Utforsker
Lenke til kommentar

til trådstarter: jeg anbefaler deg å kjøpe cooler master centurion 5.

Ganske bra kabinett ja, har byttet ut viftene til papst + en zalman viftestyring.

hører nesten ikke at pc'n jobber, eller hører den litt, men det er lite i forhold til In Win kabinettet jeg hadde fra før..

cooler master selges UTEN strømforsyning, så det blir ca 1200,- til sammen med størmforsyningen. Men det lønner seg å legge i litt ekstra..

CENTURION 5

Endret av tropic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...