-snoop- Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg har en OCZ Powerstream 420W. I biosen og Asus PC Probe viser at 12V ligger på 12,4-12,5V. Er dette litt høyt? Strømforsyningen har "skruer" bak som justerer volten så den kan jo fikses, men er det nødvendig? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Vil ikke si at det er for mye med 12,4 V selv om det er litt høyt. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Så lenge den holder seg godt innen +/-10% så er det vel ikke noe problem. Det vel helst når spenningen begynner å fluktuere raskt at man bør begynne å bekymre seg. Lenke til kommentar
-snoop- Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Takk for svar. Jeg tror jeg justerer den litt ned. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kan justere den ned om det skulle være øsnkelig via pottene på baksiden. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Bør vel bruke et multimeter for å sjekke spenningen, målekretsene på HK kan man ikke stole på. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Så lenge den holder seg godt innen +/-10% så er det vel ikke noe problem. Det vel helst når spenningen begynner å fluktuere raskt at man bør begynne å bekymre seg. +/- 5% etter ATX-spesifikasjonene. Dvs. max 12,6V. Og som nevnt bør du sjekke spenningene med et skikkelig multimeter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå