Øystein.F. Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Alt det du har sett til no er berre barnemat i forhold til dei enorme slagscenene du snart skal få æra av å gå amok i. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Høyres flott ut, men det spørs om det kan bli litt kjedlig i lengda (50 timer med intensiv trykking på X og Y kan bli for mykje av det gode). Hadde spelet ei fornuftig historie, eller var det bare dreping det handla om? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Virker som det spiser ram Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det hørtes ganske ensformigt ut, men utroligt gøy Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Virker som det spiser ram Ninety Nine Nights er et spill som spesialutvikles for Xbox 360, og maskinvaren i den boksen. Så RAM er neppe noe du trenger å bekymre deg for. Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 omg.. hvorfor komemr det slike spill til konsollene jeg ikke har? slike massive slag er konge! blir litt kjedelig å spille fps spill der du møter en og en runt hjørner.. finnes vel ikke mange av idsse spillene til PC.. Starship troopers er jo slikt et, men det som er gøy er jo middelalder / fantasi sjangeren. Hørte det skulle komme noe ala TotalWar med Heromode, der du er lederen i 3. person. Hmm.. jaja.. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Gleder meg ENORMT til dette spillet. Var stor fan av Dynasty Warriors, og jeg tror dette spillet vil være enda bedre. Det som blir virkelig gøy er å se hvilke co-op mode dette spillet vil få. Ingen tvil at dette er et spill japanerene kommer til å sluke unna på høykant helt til keiseren ber dem roe seg ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg