Mayhem Soap Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei Lurer på å bestille dette kortet (X-MYSTIQUE 7.1 GOLD) siden det har skikkelige digitale utganger (kople opp mot ekstern surround reciever), men jeg er litt spent på kvaliteten! - noen som har dette kortet eller har sett på det?? Her kan dere se kortet (ikke direkte link) Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Da var det bestillt!...håper dette kortet tilfredstiller mine krav Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Tenkte jeg kunne poste noen av erfaringene mine, selv om jeg fikk kortet i går så har jeg noen synspunkter. Lyden er fantastisk. Nå kan jeg ikke sammenlikne med annet en et internt lydkort og et Audigy kort. Det at en kan kople opp digitalt (Optical/Coax) med standard kabler mot ekstern reciever gjør at dette kortet (kr 900 med porto og moms, fra Danmark) er et funn!! Som det eneste kortet støtter det Dolby Digital Live, en teknologi som omformer all lyd på PC-->Reciever til en Dolby Digital lydstrøm. Det føles som om det hjelper litt på kvaliteten, selv om f.eks MP3 ikke alltid er av veldig god kvalitet. Dette fungerer veldig bra i spill, surround-effektene blir mye mer tydelig, og kortet støtter EAX 2.0. Et minus er at volumet er litt lavt, dvs jeg må ha volumet høyt på recieveren, ikke noe problem egentlig, men det kan bli litt ubehagelig om en glemmer og skru ned før en f.eks skal se TV eller høre radio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå