Itw Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Heisann! Hovedkortet mitt som er en socet a hk har tatt kvelden, og når jeg da begynte og leite etter nytt fant jeg ut att det var utrolig lite socet A kort igjenn på markede... Så da er tenkte jeg og hoppe over på amd 64, men da må jeg jo ha ny cpu og skjermkort for kjøper seff med pci express da For det er vell ingen vits og kjøpe nytt hk og ikke benytte seg av det? Og da kom dere inn i bilde:) hvordan hk, cpu og skjermkort bør man gå for? Er så lenge siden jeg fulgte med på data osv att jeg ble rett og slett usikker da jeg kikka etter deler... Så vist noen hadde vert så elskverdig og orka og legge fram ett forslag på ett amd 64hk, med cpu og ett pci express skjermkort til. Dette skal ikke være higend system men ganske bra... For hk har jeg 2stk kriterier og det er gb lan og minimum 4s-ata kontakter.. Og alt sammen selfølgelig tiul minst mulig pris Endret 10. oktober 2005 av Itw Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Dersom du har et ok skjermkort kjøper du dette; ASRock - 939Dual-SATA2 - både AGP og PCIe ... fått mye skryt Lenke til kommentar
Itw Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Budsjettet er vell en ca 4000kr er vell noe sånt man må ut med som jeg har sett, men klart vist man får det billigere er det jo bare pluss... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå