Kjell Fisk Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 En dag så kom det noe virus greier inn på dataen min... så eg måtte gjenopprette dn... etter dette så kommer det blå skjerm og datan skrur seg av etter eg gå utav spillet total overdose.... Takker for svar! Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Anbefaler deg å faktisk lese Nettiketten, så også du kan være med å bidra til at forumet skal holde en viss kvalitet. Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Må nok ærlig innrømme at jeg ikke forsto noe av dette... Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Jo når eg avslutter eit spill som heter total overdose så kommer det opp ein blå skjerm og dataen skrur seg av. Spillet virket helt bra før eg gjenopprettet dataen min. Anelse hva dette kommer av og hvordan eg eventuelt kan fikse dette? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Systemspecs? Spillversjon? Hvilke filer gjenopprettet du? Hva mener du med gjenopprettning? har du kjørt nytt virusscan? Gjelder dette for andre spill? Ser du hva feilmeldingen er i BSOD (Blåskjermen)? Det var dette folket mente med Nettiketten, vi kan ikke hjelpe deg hvis du ikke gir oss info å gå utifra.. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 er ganske ny med data og slikt. kjøpte den sjøllaget på komplett for noen uker siden (venn fant deler) og er ganske noob når det kommer til slike ting Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hvis du følger rådene som står i nettiketten så finner du svaret på alt du lurer om. Om du fortsatt ikke skjønner hva jeg mener så kan jeg tipse deg om søkefunksjonen som du finner i margen til venstre. Lenke til kommentar
zimsen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jo når eg avslutter eit spill som heter total overdose så kommer det opp ein blå skjerm og dataen skrur seg av.Spillet virket helt bra før eg gjenopprettet dataen min. Anelse hva dette kommer av og hvordan eg eventuelt kan fikse dette? Jeg hadde også ett slikt problem , men da var det skjermkortet som streika. hvis makinen oppfdører seg normalt ellers ville jeg ha oppgradert kort driveren eller forøkt ett annen kort. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Jo når eg avslutter eit spill som heter total overdose så kommer det opp ein blå skjerm og dataen skrur seg av.Spillet virket helt bra før eg gjenopprettet dataen min. Anelse hva dette kommer av og hvordan eg eventuelt kan fikse dette? Jeg hadde også ett slikt problem , men da var det skjermkortet som streika. hvis makinen oppfdører seg normalt ellers ville jeg ha oppgradert kort driveren eller forøkt ett annen kort. Hadde du giidet å lagt ein link dr eg kan oppdatere min driver? dette er mitt skjermkort: nvidia geforce 6800 series gpu viss det hjelper... Lenke til kommentar
zimsen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jo når eg avslutter eit spill som heter total overdose så kommer det opp ein blå skjerm og dataen skrur seg av.Spillet virket helt bra før eg gjenopprettet dataen min. Anelse hva dette kommer av og hvordan eg eventuelt kan fikse dette? Jeg hadde også ett slikt problem , men da var det skjermkortet som streika. hvis makinen oppfdører seg normalt ellers ville jeg ha oppgradert kort driveren eller forøkt ett annen kort. Hadde du giidet å lagt ein link dr eg kan oppdatere min driver? dette er mitt skjermkort: nvidia geforce 6800 series gpu viss det hjelper... budre vel finne noe HER! Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 unnskyld for å mase mn eg vet ikkje helt hva eg skal ha hr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå