Gå til innhold

Hvor stor er din spillsamling?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ca 130-150 originale. Vet ikke hvor mange piratkopierte, max 10. (Som jeg aldri spiller, liker jeg spillet kjøper jeg det.)

Ca halvparten er kjøpt til fullpris, av de resterende er de fleste "tilbudskistespill", svært få er billigutgaver. (åltså White label, Best buy, osv.)

Lenke til kommentar

Gamle spill til PC, ja.

Hjelpe meg, hvis jeg skal ta med spill til Amiga og C128 blir det nesten tusen spill (ingen originale :wink: ), men tror ikke dette var meningen med denne tråden..

Edit: Hadde faktisk en 20-30 originale spill til C128, forresten.

Christian Gehring Olsen

[ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-08-20 00:46 ]

Lenke til kommentar

Har kun kjøpt 4 spill de siste årene.

Dark Forces 2: Jedi Knight

Half-Life

Unreal Tournament

RTCW

De 3 første var knallkjøp. UT spiller jeg fremdeles nesten hver dag. RTCW var en stor tabbe. Synd jeg kjøpte det før Gamer.no hadde review av det...

Lenke til kommentar

Smil: har faktisk telt...

45!

Piratkopierte: 5.

Flere gamere burde være seg sitt ansvar bevisst. Folk som piratkopierer spill uten å tenke på konsekvensene har jeg lite til overs for. For min del har jeg Tony Hawk 3, Heroes III, Blue Shift, MoH og AVP2 på ulovlig basis. Spiller ingen av dem, de har alle vist seg å være så kommersielle og lite sjarmerende at jeg ikke har kjøpt dem. Derimot anmoder jeg alle om å KJØPE Half-Life, Thief-serien, System Shock 2, Gabriel Knight-serien, Outcast og AVP, for å nevne noen. Støtt de dyktige, boikott de komersielle sjelløse taperne (Electronic Arts har solgt seg selv til djevelen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...