Gå til innhold

Litt nattarbeid... Ny VR på Intel 640 3,2ghz 88%OC

Anbefalte innlegg

Ja... man kan jo ikke ligge på latsiden når det er vind i seilene.. for det er det virkelig om dagen..

Fikk en ny Intel 640 prosessor av Digital Impuls her om dagen.. og i dag var det tid for testing..

Var litt usikker på hvordan denne klokket.. VR var "bare" på 5140mhz :ermm:

Men.. det er den ikke lenger.. Nådde en 88% overklokk på denne prosessoren og havnet til slutt på 6007 mhz... Dette var riktgnok suicide shoten.. men allikevel.. Kjørte superpi på 5606mhz... Men det er dessverre minnet mitt som ikke henger med.. Gleder meg til jeg er ferdig med testen av 5400UL brikkene.. da er det kanskje håp for 1000mhz ++ på minnet... det vil nok gi noen helt andre superpi tider..

Etter testen av 650 prosessoren begynte jeg å bli litt usikker på om det var hk'et mitt som ikke ville høyere enn 340-350fsb.. men dette var helt feil.. kjørte 375 fsb på mitt P5WD2 Premium (med alle mods..)

Dette hovedkortet er bare helt rått!

Temp lå på -196 grader under valideringen av hastigheten..

Ganske solid verdensrekord kan man si....

Begynner å få draget på denne LN2 greia nå.. mer morro også..

Her er høyeste super pi stabile hastighet.. Veel..... stabil og stabil... hadde nok ikke prøvd å kjøre superpi 32m for å si det sånn.. :p

nywr7.jpg

Her er linken til verdensrekorden

Ny VR Intel 640

Og her er cpu-z listen over 3,2 ghz prosessorer fra Intel..

nywr640.jpg

Men nå er det dothan tid... :yes:

Testet litt på fredag.. men grunnet et notorisk ustabilt P4P800SE ble det ikke noe dreis over det.. Har to P4GD1 som jeg skal bruke nå i uken som kommer.. og etpar fete skjerkort.. 2*X850XT hvorav ett av dem er PE også.. så får vi se hva som skjer..

Prosessoren kjørte iallefall 3D mark på 3,65 på fredag.. så får vi håpe av jeg kan øke busshastigheten litt med 915P .... det er der mye av poengene i 3d mark ligger.. iallefall 01....

Men.. det var alt for i kveld.. god natt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grattiss sturla!

Disse møkka-Prescottene fortjener ikke noe annet enn 2V og 3. grads forfrysninger. :dribble:

Å så glad i Prescott... :D

Nice work... begynner nesten å glede meg til å se 65nm klokking...

(ser jeg er pusha ned på 4d :hrm: , ja ja får vel skaffe bedre kjøling...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...