Panter Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Er det noen mulighet til å "lure" søkemotoren å tillatte søk på ord på kun 3 bokstaver? Jeg tror jo ikke det, men hva med å tillate søk på 3-bokstaversord? Skulle gjerne søkt på qxl og/eller qxl.no Edit: Vet jeg kan bruke google, men... Edit: rettet ord -> bokstaver feil.. Endret 11. oktober 2005 av Panter Lenke til kommentar
Panter Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Dagene gikk etter han la inn et spørsmål i forumet. Plutselig en dag så var forumet kommet i ny versjon. Han tenkte da at grunnen til ingen tilbakemeldinger på spørmålet var nok fordi de skulle overraske han med at dette var fikset i den nye versjonen. Men nei, slik var det ikke og spørsmålet står der fortsatt ubesvart etter nesten 14 dager. Og slik måtte han derfor lage en ny post for å purre på tilbakemelding. Endret 22. oktober 2005 av Panter Lenke til kommentar
Panter Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Har jeg tatt på meg en usynlighetsdrakt?? Provoserer meg noe utrolig at det ikke er mulig å få et svar! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=490187 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg