Gå til innhold

Får ikke oppdatert avataren når jeg vil!

Anbefalte innlegg

Jeg bytter jevnlig avatar men har trøbbel med å oppdatere den, spesielt på kveldstid. Avataren overstiger ikke max størrelse, den er nemlig identisk med den som skal byttes ut bortsett fra noen siffer. Trykker på "Reload current page" knappen i Firefox uten at det nytter. Men så kan jeg gå inn å oppdatere på morgenen etter uten noen som helst problemer! Er serverne overbelastet på kvelden, eller er det noget andet som er problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Vultur Gryphus @ 10/10/2005 : 00:48)
Jeg bytter jevnlig avatar men har trøbbel med å oppdatere den, spesielt på kveldstid. Avataren overstiger ikke max størrelse, den er nemlig identisk med den som skal byttes ut bortsett fra noen siffer. Trykker på "Reload current page" knappen i Firefox uten at det nytter. Men så kan jeg gå inn å oppdatere på morgenen etter uten noen som helst problemer! Er serverne overbelastet på kvelden, eller er det noget andet som er problemet?

Stikkordet her er cache...gå i nettleseren din...tøm cache etter at du har oppdater avataren din og så trykker du refresh...

vet ikke hvor mange poster det er på dette her i tilbakemeldinger...

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Gå inn i Internett Explorer, deretter trykker du på "Verktøy", så går du helt nederst på listen som kommer fram til "Alternativer for internett". Deretter velger du generelt, i midten er det "Midlertidige Internettfiler" velg så det valget som passer deg best.

IE ---> Verktøy ---> Alternativer for internett ---> Generet ( --> "Midlertidige internettfiler" i midten) ---> Velg det som passer deg :)

Informasjonskaplser = cookies.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...