Gå til innhold

Er cdon.com bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cdon sender ikke lengre ut faktura, kune mulig å betale med visa.

jeg bestilte med faktura inatt og jeg bestilte med faktura for 3 uker siden så det stemmer ikke :)

Snodig, jeg kan ikke se at jeg får velge faktura når jeg skal bestille. hmmmm :hmm: Har bestilt med faktura før, men det valget er der iallefall ikke nå hos meg. Snodig.

4992987[/snapback]

Samme her. Tenkte først at det var pga de to betalingsoppfordringene jeg fikk (flaut, men alle kan glemme en regning i ny og ne), men jeg er altså ikke den eneste. Hvorfor sluttet de isåfall med fakturaer tro :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har bare gode ord å si om cdon.no. Stort utvalg til en fin pris. Og en usedvanlig bra kundeservice.

Her er en erfaring jeg har hatt med de for ikke så lenge siden;

Jeg hadde bestilt 3 spill og noen filmer fra CDON.NO for over 1500,- kroner. Jeg betalte forskudd som vanlig. De sender varene som sevicepakke. Og hva skjer, jo posten roter de bort. Hvor de ble av vet ingen (bortsett fra vedkommede som sitter foran pc'en og gliser med mine spill).

Etter flere henvendelser til posten uten å komme noen vei så sender jeg en mail til cdon.no og forklarer saken. En halv time senere får jeg svar fra de hvor det står:

Hei.

Vi beklager for at varene ikke er ankommet deg som planlagt. Slike ting skjer fra tid til annen. Som ett plaster på såret sender vi deg varene på nytt og legger til en ekstra film for bryderiet du har hatt.

Mvh .......... .........

Super kundesevice fra cdon.no.

Rubme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...