Gå til innhold

Er cdon.com bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei hopp!

Jadå, Cdon er ein knallbra butikk med meget fine priser. Du må dog legge merke til at mykje av varene deira har svensk omslag, men om det er ein CD eller DVD så betyr det fint lite. Har berre gode erfaringar, rask levering og upåklagelig service. :thumbup:

Men eg ville endra emnefeltet til "Erfaringar med CDon.com, gode/dårlige?" eller noko liknande. Moderatorane her på forumet er ikkje så glad i emnefelt med store bokstavar ;)

Lenke til kommentar

Man blir ikke lurt der, men de sender ut faktura sammen med hver forsendelse. Mulig du kan betale med kort også, men jeg har fått alt med faktura derfra. Det resulterte i at jeg glemte/rota bort en regning, fikk inkassokrav, og nå er jeg bannlyst fra å handle der.

Så husk å betale regningen i tide :)

Lenke til kommentar
Man blir ikke lurt der, men de sender ut faktura sammen med hver forsendelse. Mulig du kan betale med kort også, men jeg har fått alt med faktura derfra. Det resulterte i at jeg glemte/rota bort en regning, fikk inkassokrav, og nå er jeg bannlyst fra å handle der.

Så husk å betale regningen i tide :)

Støttes. Gjorde det samme - og fikk etterhvert en særdeles uprofesjonell og frekk mail om at jeg var blokkert fra å handle der. Avsender skjelte meg omtrent ut etter noter.

Og det pga av ei regning på under 300,-.

Ikke fikk jeg noen beskjed heller, måtte purre på ei bestilling, og da fant de det for godt å informere om blokkeringa.

Er ingen dårlig betaler, og syns det er unødvendig med den type kommunikasjon.

T'Weed

Endret av Tumbleweed
Lenke til kommentar

Har veldig gode erfaringer med både CDON.com og Play.com. Fordelen med Play.com er gratis porto. Ulempen er at man ikke får bestilt for over 200,- for da går det rett i tollen.

Cdon.com er veldig bra de og. Billig porto (29,-) og om man bestiller mer så sender de hva de har på lager med en gang og sender de varene som man venter på seinere. Uten ekstra kostnad ;) For min del liker jeg begge to :)

Lenke til kommentar
Cdon sender ikke lengre ut faktura, kune mulig å betale med visa.

jeg bestilte med faktura inatt og jeg bestilte med faktura for 3 uker siden så det stemmer ikke :)

Snodig, jeg kan ikke se at jeg får velge faktura når jeg skal bestille. hmmmm :hmm: Har bestilt med faktura før, men det valget er der iallefall ikke nå hos meg. Snodig.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...