vinduspusser Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Hei! veit ikke helt om dette passer her da men. Jeg vurdere om jeg skal bli medlem i CDON.COM, er det noen som har dårlig erfring med dem? kan godt ta imot god erfaring også da . Fint med alle som hjelper :!: Endret 11. oktober 2005 av vinduspusser Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei hopp! Jadå, Cdon er ein knallbra butikk med meget fine priser. Du må dog legge merke til at mykje av varene deira har svensk omslag, men om det er ein CD eller DVD så betyr det fint lite. Har berre gode erfaringar, rask levering og upåklagelig service. Men eg ville endra emnefeltet til "Erfaringar med CDon.com, gode/dårlige?" eller noko liknande. Moderatorane her på forumet er ikkje så glad i emnefelt med store bokstavar Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har bare gode erfaringer. Kjapp levering. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kanskje _litt_ OT, men jeg anbefaler på det sterkeste å bruke play.com. De er billige, leverer gratis, og har god service. Play.com ftw! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg har bare gode erfaringer. Kjapp levering. Enkelt og greit. Som om jeg skulle ha sagt det selv. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 CDon.com har nesten alt. Så tar det ikke så altfor lang tid å få varen heller En kamerat av meg fikk CD'en sin etter 3 uker med venting. Men det var bare den ene gangen. Lenke til kommentar
vinduspusser Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Uansett cdon.com høres bra ut det... liker både priser, leveringstid, tilbud og utvalg. Skulle bare høre om noen hadde blitt lurt der Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Man blir ikke lurt der, men de sender ut faktura sammen med hver forsendelse. Mulig du kan betale med kort også, men jeg har fått alt med faktura derfra. Det resulterte i at jeg glemte/rota bort en regning, fikk inkassokrav, og nå er jeg bannlyst fra å handle der. Så husk å betale regningen i tide Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg liker de veldig godt. Bestilte filmer på torsdag, fikk de på lørdag. Upåklagelig! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Bestillt derfra 2 ganger. Begge gangene fått billige drittversjoner av filmene ala typen man kan kjøpe på nille for 59kr stk. d.v.s. tvungen norsk, dansk, svensk eller finsk teksting..kan ikke engang velge vekk tekst... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 billig og leverer raskt. jeg har selv kun gode erfaringer med de Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Man blir ikke lurt der, men de sender ut faktura sammen med hver forsendelse. Mulig du kan betale med kort også, men jeg har fått alt med faktura derfra. Det resulterte i at jeg glemte/rota bort en regning, fikk inkassokrav, og nå er jeg bannlyst fra å handle der. Så husk å betale regningen i tide Støttes. Gjorde det samme - og fikk etterhvert en særdeles uprofesjonell og frekk mail om at jeg var blokkert fra å handle der. Avsender skjelte meg omtrent ut etter noter. Og det pga av ei regning på under 300,-. Ikke fikk jeg noen beskjed heller, måtte purre på ei bestilling, og da fant de det for godt å informere om blokkeringa. Er ingen dårlig betaler, og syns det er unødvendig med den type kommunikasjon. T'Weed Endret 10. oktober 2005 av Tumbleweed Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Bestillte netopp en del dvder, og bestillte fra cdon.com, play.com og playx.no.. Alle varene var på lager, så nå skal jeg se hvem som er best(raskest å levere, og "orginalitet" på dvd..) Prisen er så å si den samme på alle tre butikkene.. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har veldig god erfaring med CDON derfor bestillte jeg filmer for 1000kr inatt Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg er veldig fornøyd med cdon. Ulempen med å bestille fra play.com er jo at man ikke får norsk tekst på dvdene. Dette kan jo være et problem for noen. Cdon sender ikke lengre ut faktura, kune mulig å betale med visa. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har veldig gode erfaringer med både CDON.com og Play.com. Fordelen med Play.com er gratis porto. Ulempen er at man ikke får bestilt for over 200,- for da går det rett i tollen. Cdon.com er veldig bra de og. Billig porto (29,-) og om man bestiller mer så sender de hva de har på lager med en gang og sender de varene som man venter på seinere. Uten ekstra kostnad For min del liker jeg begge to Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Cdon sender ikke lengre ut faktura, kune mulig å betale med visa. jeg bestilte med faktura inatt og jeg bestilte med faktura for 3 uker siden så det stemmer ikke Lenke til kommentar
vinduspusser Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei takk for all hjelp! Ble medlem og bestilte dvd'er i går. så nå venter jeg bare håper det er like bra som alle sier PS! er ikke så god til å finne riktig tråd og legge det ut på (sorry) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Cdon sender ikke lengre ut faktura, kune mulig å betale med visa. jeg bestilte med faktura inatt og jeg bestilte med faktura for 3 uker siden så det stemmer ikke Snodig, jeg kan ikke se at jeg får velge faktura når jeg skal bestille. hmmmm Har bestilt med faktura før, men det valget er der iallefall ikke nå hos meg. Snodig. Endret 12. oktober 2005 av ^fmj Lenke til kommentar
TAS Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har brukt cdon i flere år nå,har aldrig hatt ett problem med de.Har ihvertfall bestilt 400 filmer fra de Hvis det er filmer som er vanskelig å få tak i bruker jeg dvdstrax.NB:De ligger i Danmark,husk TOLL ,hvis du bestiller varer for over 200,- http://www.dvdstrax.com/no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå