Pysj Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 10 gram blåtann Danske NextLink har nå lansert sin oppfølger til blåtannhodesettet AX. AX2 har mange funksjoner, og en vekt på fjærlette 10 gram. Les artikkelen her Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Man kan jo undres om den pinna der skal inn i øret, slik at motparten kan kommunisere direkte med hjernen. Lenke til kommentar
kwanza Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Er det noen som har erfaring med foregående modell AX ? (Øre)-ergonomi er det jeg er mest opptatt av... Eller er det andre anbefalinger til gode blåtann øreplugger? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Man kan jo undres om den pinna der skal inn i øret, slik at motparten kan kommunisere direkte med hjernen. Hehe, i så fall er det ekte Matrix-stil 10g er heftig! Jeg liker små og lette ting! Hadde jeg bare hatt blåtann på telefonen min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg