eLang Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei. Får man vite hvor mange svaralternativ som er riktig under teoriprøven. Snakker om klasse B. PS. Er det bare jeg som synes spørsmålene i heftet "førerprøven" (nki forlaget) er litt vel vanskelige/kjipe, eller burde jeg kanskje lese mer...? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Ja, man får vite hvor mange som er riktige. Om du prøver deg på prøven på teoriproven.no, så er den faktisk veldig lik. MEN, den har ganske få forskjellige spørsmål, og er ifølge ryktene enklere, så ikke baser alt på den. Endret 9. oktober 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
eLang Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 høres bra ut. Har bestått på teoriproven.no noen ganger nå.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Prøv forskjellige, trur eg fant 4-5 forskjellige nettsider som hadde "førarprøvar" på nettsidene sine. Kan ikkje garantere at du får dei, men det er ikkje langt ifrå og du skulle ikkja ha noko problem med prøfen. Lykke til Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg kan råde deg til trafikkportalen.no klarer du den er du klar for biltilsynet. Klarer du den ikke, ikke prøv å gå opp og ta den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå