trygvesvenning Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har et lite problem.... Får ikke lagret GIF-bilder på PCen min. Har funnet noen animasjoner i formatet GIF som jeg ønsker å lagre på PCen min, men når jeg prøver å lagre disse kan jeg bare lagre dem som BMP-filer. Da minster de funksjonen animasjon og det ønsker jeg ikke..... Kan noen hjelpe meg med dette pleeeeas Må jo ha gjort noen innstillinger en eller annen gang som jeg ikke skulle ha gjort Help me pleeeeas Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Så viss jeg skjønner deg rett, så får du ikke lagret gifbilder som du finner på internett i gif-format men kun som bmp!? Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Her har du i en oppskrift på hvordan du kan få rettet opp i dette! http://www.dinside.no/php/art.php?id=100442&versjon=utskrift Geddy Lenke til kommentar
trygvesvenning Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Takker så meget for løsningen. Etter at jeg brukte oppskriften fra linken din virker PCen akkurat som den skal med hensyn til lagring av GIF-bilder. TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå