CurSe Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Lurte på en liten ting, er du mørkeredd? Jeg er 20 år og føler meg ikke særlig høy i hatten i mørket, så jeg må innrømme at jeg er en smule mørkeredd. Tror grunnen er at jeg har møtt på elg opptil flere ganger i mørket og det er ikke en erfaring som jeg misunner andre. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vil ikke si akkurat det selv om jeg trives bedre i lyset. PS: Trodde først det var snakk om bøkene/filmen/serien/dataspillet med samme navn. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er ikke mørkeredd. Liker faktisk mørket bedre enn noe. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Definitivt ikke mørkredd, noe som ikke alltid er bra. "Neida, det går bra. Jeg er ikke mørkeredd." Endret 9. oktober 2005 av Glint Lenke til kommentar
applemania Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg er veldig redd for mørket. Alt blir så skummelt. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vil ikkje sei at eg er mørkredd...men som LarsP sa trivest eg òg bedre i lys da. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 kan være litt scary å gå en plass eg aldri har vært på før, midt på natten uten Lys. Så ja, kan til tider være litt mørkredd. Vegard Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Helt normalt, mer eller mindre. Man vekser ut av det med tid og stunder... Selv fisker jeg etter sjøørret midt om natta over alt i elvene, ikke noe problem. Unntatt en gang (lenge siden), fiskeoppsynet snek seg bak meg og brølte etter fiskekort, var like før fyren havnet i elva... Endret 9. oktober 2005 av jarmo Lenke til kommentar
chris Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Nei jeg er ikke redd for mørke, er deilig å gå alene når det er mørk og man er helt alene. Vet ikke om der normalt å gå ute på natten alene kl 00: 30 for å tenke jeg. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Hvor skummelt mørket er velger du selv (jeg gjør i alle fall det): - Tenk på at en gal massemorder hopper frem fra busken --> SKUMMELT - Tenk på at ekle aliens kommer og tar deg med --> SKUMMELT (evt interessant?) - Tenk på helt vanlige ting ---> HELT VANLIG Endret 9. oktober 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er litt skummelt å gå en bekmørk sti gjennom en skog, til en gammel stavkirke Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Nei, egentlig ikke. Det gjør meg faktisk bare mindre redd å tenke på en gal massemorder. Tankegangen min er kanskje ikke helt riktig, men, men ... Tror likevel jeg ville avstått fra en tur alene rundt på en stor kirkegård i mørket. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Nja, kommer helt an på hvor jeg er. Innendørs et sted jeg har vært tidligere og kjenner meg igjen så er det ikke noe skummelt. I skogen og bygninger jeg aldri har vært i blir noe annet. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 "Neida, det går bra. Jeg er ikke mørkeredd." Hahaha, glemmer ikke den der. Er ikke mørkeredd selv. La fra meg sånt i barndommen. Greit, man ser jævlig mye mindre i mørket, men det er da sjelden grunn til å bli redd uansett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Nei jeg er ikke redd for mørke, er deilig å gå alene når det er mørk og man er helt alene. Vet ikke om der normalt å gå ute på natten alene kl 00: 30 for å tenke jeg. Heller 4:00 Men her nede er det mørkt da Men bedre og gå 12:00, du har helt rett. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hadde en gang hatt en skummel, drøm og jeg skulle slå på lyset over senga. Men det viste seg at det var en sikring som var gått, så det var helt bekmørkt og jeg så ikke en ting Da fikk jeg helt panikk. Men jeg greide å famle meg fram til ytterdøra , og få inn lys fra gangen. Det var ikke noen hyggelig opplevelse Mange år siden riktig nok. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg er veldig mørkredd! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Er ikke spesielt redd mørket, blir kanskje litt ekstra lettskremt. ...eller jeg er konstant lettskremt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg var veldig mørkredd frem til 9. Etter 9. har jeg vært mer og mer "lysredd" Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) depends.. litt spooky å kjøre moped full mokkings inni skauen midt på natta etter en tynn millitærsti.. mens langlyset suger.. men ellers går det greit edit: laif Endret 10. oktober 2005 av complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå