johnped Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei.. Jeg får stadig påminnelse om at windows update har en oppdatering... Jeg klikker på Installering, og tror at alt er i orden....men etter en liten stund kommer den samme oppdateringen opp igjen. Dette er en sikkerhets sak ang outlook express.... Kan det hende den ikke vil installere seg siden det er Microsoft Outlook jeg bruker som standard mailprogram og ikke express..? Er møkka lei at denne varslingen dukker opp hele tiden. Noen som kan hjelpe..? På forhånd takk Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Prøvd å gå på Wimdows update å laste de ned derfra? Kan være det er Automatiske Oppdateringer som "monger" litt. Endret 9. oktober 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Åpne vinduet ved å klikke på det lille ikonet i systemtray. Ved å velge egendefinert innstilling, så får du valget om å krysse av de som skal installeres, eller fjerne krysset for de du ikke vil ha. Fjerner du krysset for den aktuelle installeringen, så slutter den å mase Lenke til kommentar
johnped Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Veel... Litt mere teskje må jeg nok ha dette med...systemtray..hvor har jeg sett det før tro..? Lenke til kommentar
johnped Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jeg vet ikke hvordan man limer inne et print screen bilde her i boksen. Så kunne du sett hvordan windows update meldinge så ut. Endret 9. oktober 2005 av johnped Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg vet ikke hvordan man limer inne et print screen bilde her i boksen.Så kunne du sett hvordan windows update meldinge så ut. Du kan legge inn et bilde i Feltet "Vedlagt Fil" når du svarer på en melding. Alternativt kan du trykke IMG knappen og legge inn en link til et bilde, men da må det være tilgjengelig på nettet. Lenke til kommentar
johnped Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg prøvde å browse frem den aktuelle fila. Men så ikke noe vedlegg på innlegget mitt..så jeg vet ikke jeg.... Lenke til kommentar
johnped Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Forslaget ovenfor til pmarius fungerte heller ikke. Noen som har andre forslag..? Begynner å bli dritt lei denne oppdateringen her. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Installere, å så restarte dataen? Lenke til kommentar
johnped Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Alltid formater....hmm Men er det det eneste forslaget..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå