Gå til innhold

X3 + xbox v.16b = sort skjerm


Apocalypse

Anbefalte innlegg

Har innstalert en Xecuter 3 i en xbox av versjon 1.6b. LED'en på kontrollpanelet lyser blått, Derfor burde alt fungere som det skal, men det gjør det ikke :( Når jeg starter den er bilde sort. Holder jeg påknappen inne slik at jeg booter med chipen avslått kommer det bilde og lyd.

 

Jeg har hørt at det muligens er pga flashbios versjonen er av for gammel verjson, så den har ikke støtte for 1.6b.

 

Finnes det en eller annen måte å fikse dette på utenom å flashe den med en annen xbox av eldre versjon siden jeg ikke har tilgang til det.

Endret av Apocalypse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke xecuter 3 et os som du kan gå inn på og flashe fra? Eller kommer du ikke inn på den? Hvis du kommer inn på det oset til xecuter3, så er det en smal smak og overføre en xecuter2 bios feks, og flashe fra oset. Man skal kunne komme inn på oset uavhengig om du har flashet feil eller ikke(snakker av erfaring etter jeg har flashet feil selv :p ).

Lenke til kommentar
Eller kommer du ikke inn på den?
Jeg har ikke kommet inn på noe som helst, noen gang. Svart skjerm hver gang. :(

Ahh, da tror jeg at jeg skjønner. Det kommer hverken bilde eller lyd? I så fall så er det nok dårlig kontakt et sted, for jeg regner med at du ikke har glemt å lodde på noen ledninger? :roll: Jeg regner med du vet at 1.6/1.6b ikke er likt som på de eldre versjonene? LPC rebuilden...

 

EDIT: Jeg opplevde det samme selv en gang, og da var det bare å gå over loddepunktene :thumbup:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
I så fall så er det nok dårlig kontakt et sted, for jeg regner med at du ikke har glemt å lodde på noen ledninger? :roll: Jeg regner med du vet at 1.6/1.6b ikke er likt som på de eldre versjonene? LPC rebuilden...

Jeg bruker xecuter xapt3r 1.6 loddefri adapter. Alle 5 diodene på adapteret lyser, så da kan det vel ikke være pga dårlig kontakt.

 

Det kommer hverken bilde eller lyd?

Stemmer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...