chil Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 jeg har hørt på en del sanger fra Ultimathule, dette kan jo nesten ikke ses på som noe annet enn ekstremt nasjonalistisk musikk. Men jeg liker mange av sangane. ikke pga teksten men selve musikken.. men føler med nesten litt rådden som sitter å hører på dette...jeg er jo imot slikt trangsynhet hva er deres mening om dette? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Synes det er helt greit jeg så lenge det er melodien og ikke tekstene som gjør at du hører på det. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 At du poster på Musikk delen av forumet.... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Synest det er ganske irriterende å lese folk som skriver dialekt-språk her på forumet, tenker på Emne-tittel. Et "Bænd" skrives "band" tenk på det til seinere tid. Vegard Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Synest det er ganske irriterende å lese folk som skriver dialekt-språk her på forumet, tenker på Emne-tittel. Et "Bænd" skrives "band" tenk på det til seinere tid. Vegard det er ikke dialekt, det er slæng. På samme måte kan det være irriterende for noen hvordan "EDIT: jeg måtte rette en skrivefeil" har blitt til "EDIT:Petter var her" Men uansett, flytt til musikk... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Synest det er ganske irriterende å lese folk som skriver dialekt-språk her på forumet, tenker på Emne-tittel. Et "Bænd" skrives "band" tenk på det til seinere tid. Vegard det er ikke dialekt, det er slæng. På samme måte kan det være irriterende for noen hvordan "EDIT: jeg måtte rette en skrivefeil" har blitt til "EDIT:Petter var her" Men uansett, flytt til musikk... OT: nei, det blir ikkje på samme måte, siden det nermest er blitt til en tradisjon her på forumet å skrive "EDIT: Leif var her" ol. og skal alle bruke sleng på alt mulig blir det bare rot. vegard Endret 9. oktober 2005 av vegis Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Så lenge du laster ned musikken og ikke gir gutta penger så er det greit. Jeg synes Ultima Thule, Hel og lignende er flott musikk. Screwdriver, Sturmwehr og lignende drar det for langt. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Synest det er ganske irriterende å lese folk som skriver dialekt-språk her på forumet, tenker på Emne-tittel. Et "Bænd" skrives "band" tenk på det til seinere tid. Vegard det er ikke dialekt, det er slæng. På samme måte kan det være irriterende for noen hvordan "EDIT: jeg måtte rette en skrivefeil" har blitt til "EDIT:Petter var her" Men uansett, flytt til musikk... OT: nei, det blir ikkje på samme måte, siden det nermest er blitt til en tradisjon her på forumet å skrive "EDIT: Leif var her" ol. og skal alle bruke sleng på alt mulig blir det bare rot. vegard så det går ikke an å innføre nye slænguttrykk da... Det fins jo få BÆND(jeg liker også å si korps) som har riktig politisk syn da... Jeg mener, stort sett alle ræppere promoterer ting som politisk er på kanten, veldig mange rockegrupper gjør det samme.... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Så lenge du laster ned musikken og ikke gir gutta penger så er det greit. Jeg synes Ultima Thule, Hel og lignende er flott musikk. Screwdriver, Sturmwehr og lignende drar det for langt. Enig her. Screwdriver sine tekster er kun "WHITE POWAH, WHITE POWAH" Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Synest det er ganske irriterende å lese folk som skriver dialekt-språk her på forumet, tenker på Emne-tittel. Et "Bænd" skrives "band" tenk på det til seinere tid. Vegard det er ikke dialekt, det er slæng. På samme måte kan det være irriterende for noen hvordan "EDIT: jeg måtte rette en skrivefeil" har blitt til "EDIT:Petter var her" Men uansett, flytt til musikk... OT: nei, det blir ikkje på samme måte, siden det nermest er blitt til en tradisjon her på forumet å skrive "EDIT: Leif var her" ol. og skal alle bruke sleng på alt mulig blir det bare rot. vegard så det går ikke an å innføre nye slænguttrykk da... Det fins jo få BÆND(jeg liker også å si korps) som har riktig politisk syn da... Jeg mener, stort sett alle ræppere promoterer ting som politisk er på kanten, veldig mange rockegrupper gjør det samme.... Det er ikkje lov å skrive slang, uansett om du synest vi burde innføre det eller ikkje. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er det "feil" å høre på bænd som sykt politisk syn Ja. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er det "feil" å høre på bænd som sykt politisk syn Ja. Hvorfor ? Så lenge man ikke støtter meningene til bandet så burde man vell kunne høre på de for det ? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 De politiske holdningene til banda bryr jeg meg veldig lite om. Hører masse på Nasjonalistisk Sosialistisk Black Metal og til og med kristen black metal Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Man hører da på Tenacious D selv om de sier ; fuck her gently. Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 nei dere har jo rett, burde ikke ha noe å si.. men uansett en 50cent sang som hans sier hans skal probbe 10 hvite folk med bly, og en nasjonalistisk jeg hater jøde sang burde kanskje være noe av det samme.. men hadde ikke turt å ha oppe vinduet så alle som går forbi kunne høre hva jeg hadde på Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) heh oppdaget noe mystisk for et par uker siden, det var et norsk jazzkor som skulle opptre i tromsø, som kalte seg Ultima Thule, jeg konfronterte dem med at det var et svensk band som het det samme som også hadde hatt navnet noen år før at jazzkoret startet. de ga meg aldri noe svar på det, og jeg er en fan av Ulitma Thule og de har ikke bare "nasjonalistiske" sanger, de har mange andre låter, jeg vil faktisk gå så langt som å si at de har flere "normale" låter enn "nasjonalistiske" tekstene ligger på nettet, bare å lete opp og se selv. Endret 9. oktober 2005 av Dwagon Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Pfft. Jeg driter i hva bandene jeg hører på synger om. For meg er det musikken som står i sentrum. Gode tekster er kun en bonus. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvem hører på tekster, da? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Man hører da på Tenacious D selv om de sier ; fuck her gently. Nei det gjør vi ikke det! Hvem hører på tekster, da? Ehm.. Tekstene er en stooor del av sangen.. om en bra sang har en elendig tekst.. så trekker det mye ned.. Musikk med en sykt god tekst er hundretusener ganger bedre enn en sang med dårlig tekst.. tro meg! Endret 10. oktober 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
chil Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 enig i at tekstane er viktig, derfor jeg hører på the doors Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå