Søppelkonge nr.1 Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Søppel Boss Garbage Trash Kehricht Müll Sopor Avfall Skräp Junk Waste Rubbish Afval Huisvuil Rotzooi Onzin Ordures Déchets Fumier Abfall Schund àùôä ôñåìú æáì Immondizie Rifiuti Spazzatura Ciarpame Lixo Porcaria Basura Desecho Desperdicio Escoria óêïõðßäéá ñìåò îòïàäúöè áîêëóê âúòðåøíîñòè Bereinigung ausschußdaten Laturi Forjxetindajxo Sarkindajxo Süprüntü çöp Artýk Gemar Hulladék Æmieci Odpadki Anlamsýz veri Odpad Odpadky Pomyje Smetí Smece-Otpaci-Skart-Bezvrednost-Djubre Mbeturina Plehra Xa'huu Solk Kuhinjski otpaci Otpaci Smeæe ßáÇã ÊÇÝöå äõÝÇíÉ Drobovje Smeti Gunoi Resturi menajere Escombraries Rebuigs Deixalles Beneiteries Mbeturinë Immunditias Rzeczownik Smece Skart Bezvrednost Djubre îòáðîñû ìàêóëàòóðà ìóñîð âíóòðåííîñòè Basura ...Sånn! Der er mange oversettelser av ordene 'søppel', og ord som brukes om det samme som 'søppel'... *søppel* Søppel-edit: La til noe søppel, og tok vekk noen 'duplikat-ord'... [ Denne Melding var redigert av: Søppelkonge nr.1 på 2002-08-19 19:13 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 si nå hvilket språk det er da... Fatter liksom ikke så mye av "ìàêóëàòóðà" Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 er det flere en meg som ser samme ordet flere ganger der?? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Jepp... Anlamsýz veri Basura Ciarpame Gunoi Immondizie ìóñîð Odpadki óêïõðßäéá Otpaci Rifiuti Æmieci er duplikater. Lenke til kommentar
Søppelkonge nr.1 Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Vel, for å være ærlig, så er det 'søppel' på: Norsk Engelsk Arabisk Nederlansk Fransk Tysk Gresk Hebraisk Italiensk Portugisisk Russisk Spansk Tyrkisk Svensk Grunnen til at noen ser ut som en masse rare tegn, er at du ikke har installert støtte for alle disse språkene. Og det kan også hende at jeg har glemt noen språk her, som er med i lista med oversettelser... *søppel* Søppel-edit: la til ordet 'på'. _________________ ☻SØPPEL☻ [ Denne Melding var redigert av: Søppelkonge nr.1 på 2002-08-19 19:07 ] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Quote: Den 2002-08-19 19:03, borre skrev:Jepp...Anlamsýz veriBasuraCiarpameGunoiImmondizieìóñîðOdpadkióêïõðßäéáOtpaciRifiutiÆmiecier duplikater. Frtell meg hva du ikke vet, så jeg kan spørre deg om det. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 dette er søppel det! hvor mange språk kan du forresten??? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 19:58, sosohal skrev:Frtell meg hva du ikke vet, så jeg kan spørre deg om det. Sikkert mye det Hvis du vil vite måten jeg gjorde det på (lang og tungvint), så gir jeg deg den her: * Kopier listen inn i Excel. * Sorter på ordene (A). * Lag en enkel funksjon i nabo-kolonnen (B) som sjekker om raden overfor (A:x) er lik den i A:x+1. * Sorter på rad B. * Kopier ut alle ord ifra A, der det er "match" i B. OMFG!! Tror ikke jeg har et liv når jeg ser hva jeg gjør! :razz: [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-08-20 20:59 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Du får forum.hardware.no's "geek of the month" pris for den der borre Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Takker takker... <seriøst> Vi burde kanskje ha fått moderatorene til å opprette en egen tråd m/avstemmning, der vi stemmer frem "geek of the month"? Nominering taes selvfølgelig noen dager i forkant. </seriøst> Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Min stemme: borre Stående applaus! :lol: :lol: :lol: :lol: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 20:58, borre skrev:OMFG!! Tror ikke jeg har et liv når jeg ser hva jeg gjør! :razz: samme person bør ikke kunne vinne 2 mnd på rad, og dermed ikke nomineres mnd etter at han (Xell snakker om at hu har et liv ) har vunnet. hver nominasjon krever en begrunnelse :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Quote: borre skrev (2002-08-20 23:17):Takker takker...Vi burde kanskje ha fått moderatorene til å opprette en egen tråd m/avstemmning, der vi stemmer frem "geek of the month"? Nominering taes selvfølgelig noen dager i forkant.øst> Enig...syns også vi skulle hatt en slik tittel. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 og så skulle amund gjort det slik at tittelen står til venstre, under nicket "Månedens GEEK!" "Månedens geek, jan 03" "Månedens geek, mar 03" (mnds geek _denne_ mnd, og også ved eldre kåringer; mar og jan 03) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Oppfordrer seriøst en av dere til å skrive en tråd i "tilbakemeldinger", der det etterspørres "geek-of-the-month-funksjon". Ser ut som jeg er inhabil, så jeg kan ikke gjøre det Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 se i tilbakemeldinger nå da.. Lenke til kommentar
sprint Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Søppel på islandsk: rusl eller drasl. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Den 2002-08-19 18:29, Søppelkonge nr.1 skrev:SøppelBossGarbageTrashKehrichtMüllSoporAvfallSkräpJunkWasteRubbishAfvalHuisvuilRotzooiOnzinOrduresDéchetsFumierAbfallSchundàùôäôñåìúæáìImmondizieRifiutiSpazzaturaCiarpameLixoPorcariaBasuraDesechoDesperdicioEscoriaóêïõðßäéáñìåòîòïàäúöèáîêëóêâúòðåøíîñòèBereinigungausschußdatenLaturiForjxetindajxoSarkindajxoSüprüntüçöpArtýkGemarHulladékÆmieciOdpadkiAnlamsýz veriOdpadOdpadkyPomyjeSmetíSmece-Otpaci-Skart-Bezvrednost-DjubreMbeturinaPlehraXa'huuSolkKuhinjski otpaciOtpaciSmeæeßáÇã ÊÇÝöåäõÝÇíÉDrobovjeSmetiGunoiResturi menajereEscombrariesRebuigsDeixallesBeneiteriesMbeturinëImmunditiasRzeczownikSmeceSkartBezvrednostDjubreîòáðîñûìàêóëàòóðàìóñîðâíóòðåííîñòèBasura...Sånn! Der er mange oversettelser av ordene 'søppel', og ord som brukes om det samme som 'søppel'...*søppel*Søppel-edit: La til noe søppel, og tok vekk noen 'duplikat-ord'...<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Søppelkonge nr.1 på 2002-08-19 19:13 ]</font> Eller så holder det med å si: Kebab Gud. :lol: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå