B4stian Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) kræst................................ Endret 17. oktober 2005 av datating Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vil du bli mor til ungene mine ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Vil du bli mor til ungene mine ? Jah, den slår nok ann. Hu kan jo ikke slå meg når hu er på jobb så... Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Spør henne om hvordan det er å jobbe på danskebåten eller noe sånt. Bare start samtalen og sjekk om det klikker. Om det klikker så bør det være ganske lett å ha en samtale. Folk som jobber på danskebåten har alltid mange artige historier om det ikke klikker så kan du jo bare bli kjent med noen andre. Omdu fortsatt er på danskebåten eller om du skal ut til sjøs snart kan du bli kjent med mange andre. Folk blir vanvittig åpne på danskebåten etter en drikk eller to. Om du ikke drikker alkohol så kan du bare gå i baren og bestille en Cola Lenke til kommentar
chris Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvordan åpner man en samtale? Hun er bare et menneske henne også, bare å starte en samtale. Si noe teit som du tror hun kan le av. Om hun så er hyggelig er hun villig til å prate. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jaja, litt seint nå da... Noen som har msn-adressene til de damene der? :!: Lenke til kommentar
chris Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det finnes mange flere av de en du kanskje tror. En jente som gikk i klassen min 2 året på VGS var ikke noe spesielt begistret over meg og var ikke noe særlig villig til å prate. Jeg synes kanksje at hun var litt aggressiv. Men en dag sa hun plutselig til meg, vet du hva jeg tok fullstendig feil av deg, jeg er glad vi går i samme klasse. Det var hyggelig. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 spør "vil du bli med å spille lit BF2?" Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Sier hei? Endret 10. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
sim Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Du skulle sagt at du hadde funnet skatten. Hun sier "Å?", og du * drar opp speilet fra baklomma. * knepper opp buksa og viser de edlere deler. Valget er ditt. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 :!: Kanskje like greit å bare ikke si noe som helst om man må lage topic på forum for å finne ut av det... Lenke til kommentar
sim Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) "Hei, kan jeg snakke med deg, eller vil du heller bli kjendis på forum.hw.no?" Endret 10. oktober 2005 av sim Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 "Har du innover eller uttover tiss?" Finnes nok ingen fasitsvar på å få damer, ellers ville alle her (som liker innovertiss) hatt damer. Hva mann skal si er utrolig avhengig av situasjonen, av og til funker det med et lite hei, men når alle vennene hennes er der/hele familien, så blir det ikke like enkelt lenger. Da kan du kanskje dra en spøk ang drittjobben din, uansett hvor bra den er... Lenke til kommentar
chris Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Si noe teit som du tror hun kan le av. Du ser akkurat ut som meg da jeg var jente. Men seriøst ikke tenk så mye bare snakk, noe helt forferdelig kan da ikke skje. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 "Hei, kan jeg snakke med deg, eller vil du heller bli kjendis på forum.hw.no?" Hvordan kan man forresten se at en jente er hyggelig? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 "hei" er jo en klassiker.... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 det spørs vel hvordan dere møtes, ("hei" er jo alltid greit å starte med) men i dette tilfelle ville det vært lurt å spurt henne om hvordan det er å jobbe på danskebåten feks... Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Du og jeg, en flaske Peach Canei? Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Start med "hei" og så kan du dra frem "Suck me beautiful", funker hver eneste gang.... Start med "Hei" og spør litt om hun, husk at jenter elsker å snakke om seg selv, og hører egentlig ikke et ord av hva du sier. Hvis alt klaffer så kan du jo spørre om dere skal treffes en dag for å bli bedre kjent Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Vet ikke hvor mange ganger jeg har vist bilde av det under etter slike spørsmål men... Hvis jenta ikke bare er hyggelig, men også pen kan det være en fordel å sikte på noe annet enn hode! Vær i dette tilfellet varsom på at det da kreves en del flere slag før offret mister bevistheten, men hvis du er en målrettet person med litt tålmodighet skal det gå fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg