monster11 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 ja som sagt. hvordan låse op en operatørlåst tlf. det er en LG C1100. jeg har den der kode ved bare ikke hvor jeg skal skrive den. har læst bruksanvisen står ikke noget der. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 LG sine telefoner kan ikke låses opp med kun en kode, de må sendes inn hvis ikke operatøren din gir deg en kode de har lagt inn. Lenke til kommentar
monster11 Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 når jeg går inn på telenor. og skriver inn IMEI-nummer får jeg Operatørlåskoden.så den skal jeg ikke bruke til nogen ting? er bare og gå til en telenor butik og de låser den opp? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Forsøk å taste inn: 2945#*1201# Tror den koden leder deg inn til en meny du kan taste inn koden din. Endret 9. oktober 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
monster11 Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 jeg får ikke op nogen meny Lenke til kommentar
Tecker Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 GMSteknikk tilbyr en tjeneste for å låse opp mobiler, men det koster dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå