Gå til innhold

Studio9+ og stillbilder

Anbefalte innlegg

Er nybegynner på videoredigering, og leker meg litt med Pinnacle Studio9 Plus. Alt fungerer helt fint, men jeg har litt problemer med å få lagt til noen stillbilder i filmen min. Ønsker at det skal komme et slideshow med stillbilder etter filmen. Har lagt til bildene etter filmen i tracket for film, men når jeg rendrer prosjektet så kommer ikke disse bildene med. Det virker som om Pinnacle kun rendrer filmen og ikke bildene. På det endelige resultatet, så vises nemlig ikke stillbildene jeg har lagt til.

Når jeg kjører filmen i selve redigeringsprogrammet, så fungerer alt fint.. bilder og alt.

Noen som kan hjelpe en amatør?

pinnacle9.JPG

Edit: Emnetittel

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den filmen du har rendret, har den med den lyden på slutten som du har lagt inn? Eller stopper den bare tvert når videoen er ferdig?

Det eneste som slo meg er at når du legger inn et video klipp utvider den "render area" automatisk, men ikke med bilder. Så du må kanskje manuelt sette hvor lang filmen skal være. Enten i render, eller om det er en "cursor" på tidslinjen som indikerer hvor lang filmen skal være.

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...