Torrevieja Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Den var faktisk jeskla coool ! Syntes faceplant skifte greiene er bar tull ,men denne var faktisk drit fet. Kunne godt tenkt meg en sånn på min Xbox 360. ! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg syns fremdeles det er noe tull. Pluss at den filmen sugde stor tid. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg syns fremdeles det er noe tull. Pluss at den filmen sugde stor tid. har ikke sett den voodo ,men jeg synte fargene passa bra ! Lurer på hvor man kan kjøpe denne ? Ser at det er japansk skrift der sååå hehe Men hva syntes dere gutta ? Er det virkelig noen av dere som kommer til å kjøpe seg noen av de face platene ?? Tror de faktisk koster over 100 kroner ! Må vel bare være kunstnere som kjøper slikt ? Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Dersom det kommer en som er vakker... Tja, kanskje jeg kaster bort 100 spenn på den da... Men hittil synes jeg den orginale og e3 faceplaten er de eneste som har vært fine. Synes ikke den svarte der stod i stil til resten... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Så et Sonic deksel til Xbox 360 en gang for lenge siden. Skal se om jeg finner den igjen, var utrolig fin! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Ser at platene koster 200 ! Da er det vel bare å glemme.. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kommer sikkert uoffisiselle deksler og. Da blir sikkert prisene bedre og. Blir nok ikke noe sånt på meg med mindre jeg finner noen i en billigkorg om et år eller to. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Dekslene koster vel 2,50 å lage? Lettjente penger for M$ Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jeg syns fremdeles det er noe tull. Pluss at den filmen sugde stor tid. heh særlig. Den var en storslagen film . Må leve deg litt inn i filmen så hadde du kanskje skjønt budskapet. Endret 9. oktober 2005 av Tahiro Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg syns fremdeles det er noe tull. Pluss at den filmen sugde stor tid. heh særlig. Den var en storslagen film . Må leve deg litt inn i filmen så hadde du kanskje skjønt budskapet. *going far, far Off-Topic* Den filmen var noe av det kjedeligste jeg har sett! Kompisen som var med meg sovna! Jeg måtte dulte borti han når han begynte å lage snorkelyder. Klar terningkast 2, og du snakker nå med en som generelt liker science fiction! *puste ut* Dekselet var knalltøft, men prisene vil garantert gå ned. Jeg husker å ha solgt Nokia-deksler for kr. 398,- Not anymore... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg syns fremdeles det er noe tull. Pluss at den filmen sugde stor tid. heh særlig. Den var en storslagen film . Må leve deg litt inn i filmen så hadde du kanskje skjønt budskapet. Off Topic. Den filmen sugde eseltiss på sitt beste. NÅr ikke den gamle filmen opp til ankelen engang.. Er det kun fronten som kan byttes ut? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hmm joda, men var ikkje meg som ville pynta min boks med ett filmnavn really, ville uansett ikkje kjøpt slikt jåleri til min boks om eg hadde den Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Dekslene koster vel 2,50 å lage? Lettjente penger for M$ hehe ja, det er jo plastikk med litt maling på ! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hva med å selge en slags folie vi har i blekkskriveren og en template. Så kan vi designe våre egne deksler og klistre på. Template-en finnes jo ute allerede. Jeg har laget mange forskjellige XBox460 faceplates for morroskyld. Er jo drit enkelt å få det fram på skjermen. Å kunne printet det og limt på hadde vært genialt. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Synes at X-Box 360 i sølv finish passer perfekt som den er jeg. Sklir liksom mye bedre inn siden alt som er på TV`benken min er i sølv. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg syns det er morsomt å se hva folk er villige til å betale for den faceplaten som ble delt ut på E3. Auksjonene på ebay er oppe $300 på enkelte av de, noe som blir rundt 2000 NOK. Desperados. Ville Tilstander! War Of The Worlds faceplaten så virkelig dårlig ut. btw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Enig med Crockett - faceplaten så ut som meget slett Photoshop-arbeid, og folk som er villige til å betale 2000 spenn for en special edition faceplate bør være ravende fulle. Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 De dekslene gjør jo at man ikke bør være redd for at de skal skille seg ut i rommet Xboxen står i da . Haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå