Gå til innhold

Radeon 9500 med 8 pipelines

RS2000

Anbefalte innlegg

Jeg har et Radeon 9500 som er moddet av forrige eier til 8 pipelines. Originalt har kortet fire, og han fortalte om en patch som gjorde det lettere å innstallere drivere. Har prøvd driverne til både ATi og OmegaCorner, men de fungerer rett og slett ikke. Sistnevnte innstalleres så vidt. Får et like ATi-ikon ved klokka, men der stopper det. Har søkt en det på Google, men blir ikke klokere av det akkurat. Dette er en anelse irriterende, siden alle slags spill er like raske som traktorer, uansett innstillinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd både 5.8 og 5.9, men får samme resultat.

"Setup was unable to find components that can be installed on your current hardware or software configuraton."

Kortet er ikke softmoddet. FastWrite er på, og det er ingenting jeg kan gjøre med det (ingen innstillingsmuligheter i BIOS).

Lenke til kommentar
Har prøvd både 5.8 og 5.9, men får samme resultat.

"Setup was unable to find components that can be installed on your current hardware or software configuraton."

Kortet er ikke softmoddet. FastWrite er på, og det er ingenting jeg kan gjøre med det (ingen innstillingsmuligheter i BIOS).

Snodig....

Vet om flere som har åpnet pipelines jeg... får ikke noe slik bekjed de...

Kan jo hende at du må formatere (legge inn windows på nytt) for å få det til og funke da....

Viss du byttet dette etter at du la inn windows sist!

sjekk også at du bruker riktig cat.. for den os'en du har...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...