RS2000 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har et Radeon 9500 som er moddet av forrige eier til 8 pipelines. Originalt har kortet fire, og han fortalte om en patch som gjorde det lettere å innstallere drivere. Har prøvd driverne til både ATi og OmegaCorner, men de fungerer rett og slett ikke. Sistnevnte innstalleres så vidt. Får et like ATi-ikon ved klokka, men der stopper det. Har søkt en det på Google, men blir ikke klokere av det akkurat. Dette er en anelse irriterende, siden alle slags spill er like raske som traktorer, uansett innstillinger. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Gå inn på ati's hjemmeside Der finner du ati cat 5.x De burde funke Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Har prøvd både 5.8 og 5.9, men får samme resultat. "Setup was unable to find components that can be installed on your current hardware or software configuraton." Kortet er ikke softmoddet. FastWrite er på, og det er ingenting jeg kan gjøre med det (ingen innstillingsmuligheter i BIOS). Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Kortet er altså hardware moddet, ikke software moddet...? EDIT: Fant denne http://www.techpowerup.com/softmod/downloads.php Endret 9. oktober 2005 av Okay Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har prøvd både 5.8 og 5.9, men får samme resultat. "Setup was unable to find components that can be installed on your current hardware or software configuraton." Kortet er ikke softmoddet. FastWrite er på, og det er ingenting jeg kan gjøre med det (ingen innstillingsmuligheter i BIOS). Snodig.... Vet om flere som har åpnet pipelines jeg... får ikke noe slik bekjed de... Kan jo hende at du må formatere (legge inn windows på nytt) for å få det til og funke da.... Viss du byttet dette etter at du la inn windows sist! sjekk også at du bruker riktig cat.. for den os'en du har... Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Takk for svar. Skal legge inn Windows på nytt for å prøve, men først skal jeg prøve siden som Okay linket til. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Prøvde den modifiserte Catalyst-driveren, men fikk samme resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå