Gå til innhold

Plextor UltraPlex 40 trøbbel

Meg

Anbefalte innlegg

Denne SCSI CD-ROM'en har holdt et helvete med meg. Den leser ikke skikkelig, den surrer avgårde, roter og leiter noe forferdelig. Noen ganger funker den, andre ganger ikke. Har rensa laserleseren med en sånn lasere børsterenser (en cd med små børster på). Er fremdeles notorisk ustabil. Noen tips??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skulle være to års garanti på denne spilleren, så dersom den ikke er eldre er det bare å returnere den der du kjøpte den eller ta kontakt med Plextor. Hadde en slik spiller og fikk problemer før garantien var gått ut. Sendte spilleren med TNT til Plextor i Belgia og fikk ny spiller etter en liten stund. De betalte selvsagt porto tur/retur.

Lenke til kommentar

Trøbbelet er at det er ca. 908790890 flyttinger siden og +- 2 år siden jeg kjøpte greia. Kvitteringa er i alle fall borte. Jeg har et tynt, lite håp om at det ikke er en produksjonsfeil, men noe som kan fixes med å gjøre lure ting med software, terminering, paritet eller no'......

Det er ikkeno' artig å sitte å vente på at maskina skal somle seg gjennom SCSI testen ved en av de mange oppstartene pr. dag. Det er nesten som jeg håper min trofaste PW 12/4/32 også skal ryke, slik at jeg kan skaffe meg en burnproof IDE-brenner (ultra-sukk).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...